1004 : Top 10 Commentators - September 2021

Seperti biasa, dihujung-hujung bulan ni (ni dah awal bulan dah, lately ni mood ke laut lagi) baru aku akan keluarkan Carta Top 10 Commentators untuk blog aku ni. Sengaja aku keluarkan dihujung bulan untuk memberi peluang kepada pengunjung-pengunjung blog aku yang tak seberapa ni meninggalkan komen sekali gus memberi peluang kepada mereka menyenaraikan nama masing-masing di dalam Carta Top 10 Commentators yang kadang-kadang menjadi Top 11 atau Top 12 (kerana jumlah komen yang sama banyak). Ini juga dapat memberi peluang kepada pengomen-pengomen tegar blog ini untuk merampas kedudukan juara Carta Top 10 yang sering dikuasai oleh ..... (cuba teka siapa... jangan marah kak).

Gambar hiasan 

Untuk tidak melengahkan masa, diumumkan, Top 12 Commentators - September 2021 Blog ...dan aku menulis untuk diri sendiri adalah... jeng, jeng, jeng...

TOP 12 COMMENTATORS - SEPTEMBER 2021

1. AZHAFIZAH

2. SHIDA RADZUAN

3. AMIE

3. UNCLE GEDEK

5. ABAM KIE

6. CIK CAPPUCINO LATTE

7. FAIRUS

8. SYAZ RAHIM

8. WARISAN PETANI

10 . AMMI

10. MRS. A

10. RABIATUL ADAWIYAH

Tahniah diucapkan kepada Puan Fiza kerana telah berjaya merampas semula kedudukan juara carta dari Puan Shida bagi bulan September 2021. Tahniah juga kepada semua pengomen-pengomen lain yang sudi memeriahkan blog saya. Muah.. Muah..

You Might Also Like

14 comments