982 : Top 10 Commentators - June 2021

Tiba sudah masanya untuk aku menghargai pengunjung setia blog aku yang tak seberapa ni sekali lagi. Ribuan terima kasih aku ucapkan kepada semua pengunjung samada setia atau tidak kerana sudi memeriahkan blog aku ni. Jutaan terima kasih pula aku ucapkan kepada semua pengunjung yang sudi meninggalkan jejak di bahagian komen (syuuhhh... tak ramai pon sebenarnya, ade 13 orang jer yang sudi tu). Di sini aku akan abadikan nama kalian yang aku sayangi. 

Seperti bulan yang lepas, Top 10 Commentators untuk bulan Jun menjadi Top 11 Commentators atas sebab-sebab yang tuan punya blog saja yang tahu. Love you 3000...

Gambar Hiasan


TOP 11 COMMENTATORS - JUNE 2021

1. AZHAFIZAH - BlogSiHatiMerahJambu
(buat kali ketiga berturut-turut, Puan Fiza mengungguli carta Top10 Commentators. Syabbaz bete!!!)

2. ABAM KIE - Abam Kie : The Man of the House

2. FAIRUS - fairusmamat.com

2. AMIE - Amie's Little Kitchen

2. ATIE ZIEYA - Lady Like Me!

6. SHIDA RADZUAN - Shida Radzuan

6. UNCLE GEDEK - Blog Begin at Forty

6. KAK MIM - Monolog Kak Mim

6. MRS. A - Mrs. A My Blog My Stori

10. RABIATUL ADAWIYAH - Blog Rabiatul Adawiyah

10. SYAZ RAHIMSyaz Rahim Blog


P/s : mohon maaf kepada semua teman-teman sebab tidak datang berkunjung ke blog kalian. Minggu ni rasa tak berapa nak sihat jesteru mood pon terus ke laut dalam. Nak jengah blog sendiri pon tak larat rasanya.


You Might Also Like

22 comments

  1. Bawa-bawa berehat Afeezz. Mungkin letih kot.
    Nanti boleh kembali berblogging bila-bila senang.
    Terima kasih kerana Kak Amie termasuk pengunjung yang disayangi heheheheee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak, sudah kembali sihat. Baru sempat melawat blog sendiri dan blog kawan-kawan yang lain. Terima kasih kak amie kerana sudi memeriahkan blog saya.

      Delete
  2. Replies
    1. Semoga tuan juga akan dapat memasuki senarai tersebut. InsyaAllah...

      Delete
  3. Replies
    1. Cik Ayu bila lagi nak masukkan nama dalam senarai? hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. Next time nama Cik Cappuccino pulak masuk dalam senarai ye...

      Delete
  5. Waa.. Saya tersenarai. Terharu rasanya. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah tuan, tuan memang salah seorang pengunjung setia. terima kasih kerana menyokong blog saya...

      Delete
  6. Bulan lepas dapat daun pisang, bulan ni dapat love 3000 pulak. Wahhh..terasa tengok filem hindustan baca Syabbaz bete!!! tu..haha..Terima kasih Afeezz. Semoga cepat sembuh dan mood kembali ke darat.
    Tahniah untuk semua yang tersenarai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Puan Fiza kerana sudi menjadi pengunjung setia dan sahabat blog saya. Syabbaz bete sekali lagi... Utk bulan depan, saya tengah pikir-pikir nak bagi daun ape pulak..

      Delete
    2. Selamat memikirkan daun apa pulak nak bagi pasni. hihi :)

      Delete
  7. Replies
    1. Tahniah kak Syaz. Terima kasih sudi menjadi sahabat dan pengunjung setia blog saya. Dapat no last pon takpe, janji masuk dalam carta

      Delete
  8. Alhamdulillah nama rabiahtul pun tersenarai yaaa . Nama sy termasuk carta jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih rabia, sudi jadi sahabat dan pengunjung setia blog saya...

      Delete
  9. Alhamdulillah. Tersenarai lagi. No 2 lagi tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, abe kie memang sahabat dan pengunjung setia blog saya ni. dah lama jadi abe kie pengunjung setia..

      Delete
  10. Ada jgk nama kakmim kt situ.. hihi... take care afeez.. kalo x sihat tu better la pegi swab ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak, sudah sihat semula. saya rasa tak perlu swab, sebab bukan tanda2 covid. Terima kasih kak mim kerana menjadi sahabat dan pengunjung setia blog saya..

      Delete