957 : Wordless Wednesday - April 2021

Tajuk : Senja di Toba
Lokasi : Parapat, Propinsi Sumatera Utara, Indonesia
Tarikh : 27 November 2011 (Ahad)
Masa : 7:09 petang


You Might Also Like

20 comments

  1. Aman damai suasana di Danau Toba. Kepingin dong mahu ke sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini aman damai jugak lah, tmpt2 lain huru hara gak... hahaha

      Delete
  2. Lama juga saya tidak ke seberang. Kalau tak silap, akhir sekali saya ke Daik, Lingga. Di situlah terdapatnya Gunung Daik yang memang bercabang tiga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah dengar jugak cerita pasal Gunung daik bercabang tiga kat Indonesia tu, tapi tak pernah tengok pulak macam mana bunung tu

      Delete
  3. sumatera wak x smpi lagi... pontianak je wak dh tdo sana.. 😅

    ReplyDelete
  4. Kerwn ya viewnya disana ..., belum pernah nih aku kesampaian dayang kesana *sad*

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduh.. masakan kok belum pernah kesampaian?

      Delete
  5. Jernih air tasiknya. Terakhir sampai situ tahun 2018 kalau tak silap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sampai sana 2011, 10 tahun dahulu. mesti banyak perubahan telah berlaku

      Delete
  6. Kakak belum sampai sini lagi. Ada rezeki In shaa Allah nak jejak juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg ni mmg tak dapat ke mane2. nak jalan2 dalam negara pon tak boleh..

      Delete
  7. mesti rindu nk jalan² oversea ni.. hehehe.... skrg ni mampu throwback je la kn??

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak, skrg ni hanya mampu throwback jer. tk tau lah bila boleh jalan2 ke luar semula

      Delete
  8. MashaAllah cantiknya view di Lake Toba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada beberapa lagi view point yang cantik di lake toba

      Delete