Posting No. 111 : Transformers 2: Revenge of The Fallen and My Best Friend Surprise Birthday Party

Semalam lagi sekali aku tengok cerita Transformers 2: Revenge of the Fallen. Kali ni aku sebenarnya meneman sorang member aku yang nak tengok cerita ni. Aku tengok kat TGV 1Utama. Tiket kat sini murah plak, 2 orang cume RM12 jer, kat GSC Mid Valley, sorang RM12... cis.. apasal murah plak kat sini?? Bukan standard ke harga dia. Anyway.. memandangkan aku baru jer menonton filem ni kelmarin, sedikit sebanyak aku masih ingat jalan cerita dia but dia nye lawak still menggelikan hati aku, dia nyer aksi2 still menarik perhatian aku. Dalam pada khusyuk2 tu, sempat gak aku terlelap.. kalau member aku tak gerak aku, mungkin aku akan terlelap lebih lama... hahah...

Actually, semalam birthday member aku ni. Dia nyer wife dah berpakat ngan aku nak wat surprise birthday party le kunun nye. So.. dia mintaklah tolong aku bawak keluar hubby dia ni, and then dia suruh aku bawak hubby dia ni kat tempat yang telah dijanjikan. So.. semuanya berjalan dengan baik semalam, member aku ni takde plak syak ape2, tapi surprise birthday party dia macam tak surprise jer... hahaha.


Love...

You Might Also Like

0 comments