18 June 2009

102nd ENTRY



Mari berhibur... asik2 bercerita jer, kali ni aku hiburkan anda sekelian dengan sebuah lagu Jepun oleh kumpulan Spitz dengan lagu mereka berjudul sora mo toberuhazu. What ever its mean, i don't know.. but i like it..

Domo arigatou to Ayid dari Fukui kerana memperdengarkan aku kepada lagu ni buat kali pertama.


Love,

7 comments:

  1. wow apizzzz
    dah pandai berblog

    ReplyDelete
  2. wow ... si skopje yg jambu.. bukan pandai berblog sahaja... yg laen pon pandai juge

    ReplyDelete
  3. hahahah ko tak tahu eh lagu tu pasal apa? tulah lain kali tanyalah pada org yg tahu mcm aku ni, haha.. ok biar aku terangkan secara rumusan..

    lagu ni sebenarnya dia kata sebagai manusia tak pernah lepas dari buat silap.. so dia kata lagi terpulang pada kita mcm ner nak perbaiki.. atau biarkan saja kesilapan tu..

    hmm lebih kurang mcm tu lah rumusan lagu tu.. sekian..

    ReplyDelete
  4. hohoh... ko pandai bahse jepong ker?

    ReplyDelete
  5. hehehehe taklah.. tak pandai pun, hahaha.. yg tu aku sengaja mengarut.. aku pun sama mcm ko, dengar n tgk apa.. entah apa dia kata sebutir haram pun aku tak paham, hahahaha

    ReplyDelete
  6. siot... cis.. igtkan betul2 paham tadi... hhahah

    ReplyDelete
  7. hahahahaha jgn marah.. tapi nak terguling2 aku bila ko percaya, hahaha..

    ReplyDelete