1023 : Kenapa Kopi Ini Pahit?

Kenapa kopi ni pahit? Baruku tahu bukan gula dimasukkan, 
tapi kisah cinta kita 

Assalamualaikum semua. Pejam celik pejam celik dah hampir dua tahun aku meninggalkan blog aku yang tak seberapa ni. Bukan sahaja dah bersawang, malah dah berhantu rasanya blog aku ni. Masih adalah lagi kawan-kawan yang merindui aku? Itulah kan, bila dah lama ditinggalkan, maka amat susah untuk memulakan semula. Bukannya tiada cerita untuk ditulis, tetapi kekangan masa dan kekangan kerajinan yang membataskan aku untuk bercerita.

InsyaAllah, di tahun 2024 aku akan mula menulis semula. Semoga dikurniakan masa dan kerajinan untuk menulis dan melawat blog kawan-kawan lain yang telah lama ditinggalkan.

Wish me luck guys.. 

You Might Also Like

6 comments

  1. Selamat kembali menaip...semoga idea yang mencurah tu dapat dicurahkan disini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama tak menaip rasa macam dah hilang skill. kene asah semula ni

      Delete
  2. selamat kembali! moga terus semangat kongsi cerita hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sel-sel otak dah tak berhubung, banyak cerita tp susah nak luahkan secara penulisan. dah hilang skil

      Delete