717 : 15 & 16 November Dalam Kenangan

15 November 2014

Genap 13 tahun aku berkhidmat dengan perkhidmatan awam di Universiti Malaya. Sepanjang 13 tahun itu lah aku menimba pengalaman, mencari ilmu dan mencari rezeki di sana. Walaupon sudah 13 tahun aku berkhidmat di Universiti Malaya, aku hanya dapat menimba pengalaman kerja di dua jabatan sahaja - Klinik Kesihatan Pelajar, Universiti Malaya (15/11/2001 - 1/6/2014) dan Pusat Asasi Sains, Universiti Malaya (2/6/2014 - sekarang). InsyaAllah aku akan terus melimpahkan kudrat dan bakti aku kepada Universiti Malaya sehingga aku bersara paksa pada usiaku 60 tahun (adooiii.... lamanya lagi!!).


16 November 2014

Genap 2 tahun ibu meninggalkan kami. Pada pagi Jumaat, 16 November 2012, ibu telah menghembuskan nafasnya yang terakhir di rumah dengan tenang. Kami redha pemergian ibu. Doa dah kasih kami sentiasa bersama ibu. Al-Fatihah.


#SalamSayang

You Might Also Like

0 comments