671 : 2013


Tahun 2013 hampir melabuhkan tirainya dan tahun 2014 akan menjelang datang. Aku berdoa semoga tahun 2014 akan membawa semua keberkatan dan nikmat kehidupan pada aku setelah aku rasakan tahun 2013 sangat mengecewakan aku. Tiada azam yang aku nak capai untuk tahun 2014, apa yang bakal terjadi samada baik atau buruk akan aku telan semuanya. Yang buruk akan aku jadikan baik walaupon pahit untuk ditelan dan baik akan aku jadikan yang terbaik. InsyaAllah.


#SalamSayang

You Might Also Like

4 comments

  1. Assalamualaikum Afeezz

    moga tahun ini akan bersinar pelangi mewarnai kehidupan Afeezz

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam atuk

      semoga tahun ini akan bersinar segala warna kebahagiaan dan kerahmatan dalam kehidupan kita semua. insyaAllah

      Delete
  2. Selamat tahun baru fez..may Allah take care of you

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat tahun baru CM

      may Allah take care of all of us. peace!

      Delete