623 : Oh My English ... (New Season)

Oh My God, my English sucks.. Hehehe. Kadang-kadang bagi aku, menulis dalam Bahasa Inggeris adalah lebih mudah dari Bahasa Melayu terutama sesuatu yang formal. Kadang-kadang aku lebih faham sesuatu di dalam Bahasa Inggeris dari Bahasa Melayu. Aku ni bukan pandai sangat bahasa Inggeris ni. Masa SPM dulu pon aku cume dapat C4 jer. Masa belajar kat ITM dulu, amik empat paper Bahasa Inggeris ni, paling bagus dapat A- paling teruk dapat B. Jadilah kan.... 

Tugas Ayam Jantan? : Gambar ni aku amik di opis aku. Kurang pasti plak tulisan tangan saper tuh. Kan senang kalau tulis Jadual Tugas... 

Jangan Mati Di Sini? : Gambar ni plak aku amik kat Pasaraya NSK Selayang. Pastu dok pikir, aper ayat yang sesuai dengan maksud yang ingin disampaikan. Seorang sahabat kemudian mencadangkan 'Do not pass by here'. Hahaha... Good girl!! 


~Salam Sayang~

You Might Also Like

6 comments

  1. As salam

    Ohhhh my english...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam kak shami

      ohh my english (sambil tangan menepuk dahi)

      Delete
  2. Salam singgah dan baca, 'Duty ROOSTER'?? Oh my Spelling!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam hajjah

      terima kasih sudi singgah
      atleast give him/her some credit for trying

      Delete