84th ENTRY


Gambar Hiasan

Semalam pergi tengok pelawanan antara Zon 2 dan Zon 7. Perlawanan ni perlawanan penentu samada kami boleh ke semi-final ke tidak, kalau Zon 2 menang, kami dpt masuk semi-final, kalau Zon 7 menang, maka penentuan untuk Juara dan Naib Juara Kumpulan A akan ditentukan melalui jaringan. Klu on paper, memang kami boleh ke semi-final, jaringan kami 5 dan bolos 6 dan Zon 7 kene score 5 gol semalam kalau mereka nak maju ke semi-final.

Dan keputusan semalam memihak kepada kami bila Zon 2 menang 3-2 dengan Zon 7. Kami memang berharap agar Zon 2 menang semalam. Perlawanan sengit gile bila masing2 tak menggunakan GS masing2 pasal injured, so banyak shoot yang tak masuk. Kami yang kat luar padang ni pon tensen giler... dan kami plak yang lebih2 dari penyokong lain. Hahaha....aper2 janji menang dan dapat masuk semi-final.

Petang ni zon aku akan turun lagi untuk perlawanan semi-final. Mungkin lawan kami Zon 1, yang kalau dilihatkan agak power jugak. But today, we will minimize our mistake and don't waste the ball. Shoot biar masuk!!! Kalau lepas semi-final ni, mara ke final yang akan diadakan malam ni gak.

Wish us luck...


xoxox

You Might Also Like

0 comments