729 : Happy Birthday

Hari Sabtu yang lepas kami sekeluarga telah berkumpul di Restoran Padi House Putrajaya untuk makan bersama. Saja berkumpul satu famili untuk merapatkan ukhwah sesama ahli keluarga. Abang datang bersama keluarganya, kakak dan adik juga datang bersama keluarga masing-masing. Aku datang bersama ayah dari rumah kakak. Kami makan hidangan yang ada di sana. Masing-masing mengorder western italian dan aku memilih local memandangkan aku tidak berapa minat Italian food. Alhamdulillah, kenyang perut. Terima kasih kepada yang belanja.

Kemudian kami membuat sambutan hari lahir secara kecil-kecilan untuk ahli keluarga yang lahir dalam bulan Januari dan Februari. 4 orang kesemuanya. Anak buah yang kecil berumur 4 tahun yang lahir dalam bulan Januari, seorang lagi anak buah berusia 17 tahun lahir pada awal Februari, abang ipar yang dah masuk 4 series lahir pada akhir Februari dan aku yang akan menyambut ulang tahun kelahiran aku yang ke 21 pada esok hari. Kami beli 5 pieces of cakes dan makan beramai-ramai. Takde tiup-tiup lilin. Majlis yang ringkas dan sederhana tetapi meriah. 

Selamat Hari Lahir kepada semua. Semoga dikurniakan Allah segala nikmat kehidupan di dunia dan akhirat. InsyaAllah. 



#SalamSayang

You Might Also Like

0 comments