367 : Blog Has Been Removed


pic ni rembat dr Mr. Google.
bicaramakdara.blogspot.com bukan blog sebenar.


Adoi... pagi tadi nak bukak blog kesayangan aku ni tibe2 dia kate "Blog Has Been Removed". Ehh.. what the f, apasal plak kene remove ni? Aku tak bersalah ape2 pon tibe2 mereka nak remove blog aku yang tak seberapa ni. Sedih seketika, marah pon ade. Dah le pagi2 tadi aku dah kene marah, hati dah rasa gundah gulana, ditambah plak rasa marah bile blog aku diremove tibe2.

Cube try check google account aku plak. Kene suspend la plak, dia kate ade aktiviti yang mencurigakan dan akaun aku tu terpaksa disuspendkan. Alahai... macam2 masalah plak pagi ni. Bikin hilang mood nak makan free tengahari nnt. Aku pon follow lah arahan2 yang diberikan dan akhirnya blog aku pulih seperti sediakala. Tapi perasaan gundah gulana aku masih tak hilang2 lagi..... Sedih..... :(


~Salam Sayang~

You Might Also Like

10 comments

  1. heheh, sabor je afeez. az pun hari ni bad mood lah. migrain datang kerana ... sakit hati....

    tak tahu pulak blog tu afee punya

    ReplyDelete
  2. mungkin ada org dah hack akaun google u...x patut betul...blog u biasa2 je..kalu nak hack pun gi la buat kat blog yg dpt kaut ribu2 RM sehari....

    ReplyDelete
  3. AZ : tgh bersabor la ni AZ, lama dah bersabar, tak tau smpi bile nak bersabar. AZ... bicaramakdara tu bukan sy punya lah..... Aku Menulis Untuk Diri Sendiri yg kene removed tadi...

    Daddy: tu lah pasal, blog chokia saya yg dia nak hack.. bukan dapat untung pon

    ReplyDelete
  4. cian... ada org flag ko kot.. kekeke.. sapa tu?

    ReplyDelete
  5. uish... hilang dah semua komen kawan2 kat sini.... piggy betul!!

    ReplyDelete
  6. terlalu banyak buat artikel perhari mungkin...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete