90th ENTRY

Which part of my word that you don't understand when i said no?

This morning one staff came to me and asked for something, 'en. apis, boleh mintak tolong tak?'
I simply answered, 'tak boleh'.
Then she said, 'ala... boleh la... sikit jer....'.

Kenapalah diaorang ni tak boleh nak paham bende yang senang? Aku jawab senang jer... itu pon tak paham. Tak paham ke taknak paham.

Dah le tu, pastu paksa2 aku suruh buat. Kacau aku pagi, time lunch pon kacau, lepas lunch pon tanyer lagi. Aku ni kalau ikutkan perangai aku yg ntahapeapentah tu, lagi orang paksa2 aku, lagi malas aku nak buat. Last2 bile dah sakit hati aku ni, aku pon maki le dia ala kadar jer, 'eh... u ni nak mintak tolong dari i, pastu u paksa2 plak.....'. 'Aler... ok2... tolong yer....'

Dah2.... malas dah aku nak tolong2 kalau camni....

You Might Also Like

0 comments