1020 : Taking A Break... But Too Long

 Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hai semua. Ada lagi ni, tak ke mana pun.

Diam tak diam, kononnya nak berehat sekejab, tengok-tengok sudah enam bulan aku tak jenguk blog aku ni. Dah berhabuk dan bersawang kerana tidak dikemas, silap-silap dah berhantu. Masih lagi mencari mood untuk menulis. Betul kata orang, kalau dah tinggal, memang susah nak mulakan semula.

InsyaAllah, tak lama lagi. Hehehe...

You Might Also Like

6 comments

  1. Waalaikumussalam.
    Welcome back Afeezz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum kembali lg kak... masih mencari masa dan mood untuk menulis kembali. rindu dah ni

      Delete
  2. Waalaikumussalam adik
    Lama betul akak mencari
    Patutlah biasanya adik singgah blog kakak komen blog kakk

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih tercari2 mood dan rentak untuk kembali menulis. skrg ni pon rasanya masa yg terluang macam takde jer...

      Delete
  3. Waalaikummussalam Afeezz. aiit! baru aje timbul dah tenggelam semula hehehee...
    Come on Semangattt! dah nak 31Ogos 2022 dah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. timbul sekejap je kak, pastu tenggelam balik. skrg ni masa macam tak mengizinkan jer.. kat opis pon dah takde masa nak mengulor

      Delete