13 August 2012

519 : Selamat Berpuasa - Post-Iftar Bersama Geng Buaya

Alhamdulillah, sudah masuk hari ke 24 kita berpuasa. Puasa aku masih terpelihara, belum lagi terkantoi sama ada sengaja atau tidak. Hampir2 terkantoi ada lah.. huhu. Diharap aku dapat menghabiskan baki2 Ramadhan tahun ini dengan sempurna dan penuh keberkatan, InsyaAllah.

Semalam sempat berbuka puasa bersama dengan Geng Buaya yang amat aku senangi. Perancangan awalnya hendak berbuka di Asapanas Bistro Barbecue & Steamboat Bandar Baru Selayang, malangnya tempahan telah penuh untuk waktu berbuka pada petang itu. Terpaksalah menukar rancangan, kami pergi makan selepas berbuka puasa. Makanya, untuk berbuka puasa petang itu, kami telah berbuka di rumah aku secara ringan2 sahaja. Selepas itu, barulah kami enjoy makan di Asapanas... nyam3...



Asapanas Bistro Barbecue & Steamboat


~Salam Sayang~

6 comments:

  1. Salam Ramadhan Afeezz

    Alhamdulillah
    moga amalan diterima oleh Allah

    ReplyDelete
  2. Pergh.. STEAMBOAT tak ajak.. Berapa RM sekepala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minat steamboat ek? kat situ sekepala rm19.90. oklah, banyak gak benda2 makan dia tu

      Delete
    2. NGIDAM time ngandung anak pertama tak dapat.. dulu tak ramai org melayu bukak restoran steamboat ni kan. anak ke 2 dah umur 2 thn baru dapat merasa.. Hee..

      Delete
    3. hehehe... restoran tu pon baru bukak kat bandar baru selayang... kali kedua aku pi makan situ.

      Delete