01 April 2012

477 : Terima Kasih Atas Perkhidmatan Yang Cemerlang Selama 6 Tahun

Setelah enam tahun bersama dan selama enam tahun itu jugalah ko telah memberikan perkhidmatan yang sangat cemerlang kepada aku. Maka dengan ini, aku rehatkan engkau sehingga khidmat engkau diperlukan semula.

Terima kasih kepada handset lamaku yang aku dah gunakan selama enam tahun sejak tahun 2006. Masih dalam keadaan baik, masih dalam keadaan cantik cume telah ketinggalan dalam arus kemodenan teknologi. Masih ingat lagi, aku beli dengan harga dalam RM600 daripada seorang kawan yang telah membelikan untuk aku di Kelang. Ade dua orang kawan laen yang turut membeli model handset yang sama, tetapi mereka telah lama beralih ke handset yang lebih terkini dan canggih. Aku jer lah masa tu masih lagi menggunakan handset tersebut.

Sepanjang aku menggunakan handset tu, tak pernah rosak, tak pernah mendatangkan masalah. Walaupon kadang kala ade masalah, itu cume masalah takde kredit sebab tuannya malas nak topup. Jatuh pon dan beberapa kali jatuh, tapi masih dalam bentuk asal, tak macam ade satu model tu, kalau jatuh sure barai. Hehehehe....

Oklah... saya dah ada handset baru sebenarnya. Sekian, terima kasih.


~Salam Sayang~

6 comments:

  1. Salam afez

    tu pasal tetiba ada viber dan whatssap menerjah tablet az. Dah ada handfon baru. Jenama aoa gerangan. Tahniah

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam AZ : tu pasal la tibe2 pagi tadi ade whatapps yang tidak dikenali menerjah masuk gak... hehhee... jenama biasa jer AZ.. samsul...

    ReplyDelete
  3. salam,,,

    pewiiitttt,,,,kita ingat dia dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang,,rupanya hp baru,,,,tahniahhhh,,,cerr tayang cikittt hp baru itewww...

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam CM : hehehe... kalau dapat anugerah perkhidmatan cemerlang, takde la tulis 6 tahun... kene tulis 12 tahun...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum

    mati2 ingat dpt apc...henset baru tue jenama epal ke samseng? huhuhuh

    ReplyDelete
  6. waalaikumsalam sahrom : APC dah tak dpt dah, kene tunggu next year plak. hp baru aku bukan epal bukan samseng... tapi Samsul

    ReplyDelete