21 February 2012

464 : Catatan Perjalanan - Kuching, Sarawak (Gambar)

Berikut adalah gambar di tempat2 menarik di Bandaraya Kuching dan kawasan yang sewaktu dengannya.

Menyusuri Sungai Sarawak dengan bot tambang




Menikmati keindahan alam di Semenggoh Wildlife Centre




Mengenali masyarakat berbilang kebudayaan di Kampung Budaya Sarawak









Sweethearts of Matang Wildlife Centre







Shopping kat Kuching







Cenderahati untuk anak2 buah




... Salam Sayang

6 comments:

  1. salam

    wahhh teruja cm nk ke Kuching ni hah..

    hmmm cenderahati untuk `kakak buah` takde kerr????

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam CM : wah... bile nyer tu nak pi? nak ikot bole? hari tu kan kak noor kite tu ade call i, tanya pasal trip i ke kuching tu. cm nak pi ngan kak noor ker?

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum afeezz..

    jauh perjalanan luas pendangan kaya pengalaman kan....

    berpergian itu sesungguhnya adalah perkara yg sgt mulia

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam sahrom : betul tu, aku setuju sangat... terima kasih

    ReplyDelete
  5. Aslkm anakanda

    Jauh berjalan luas pemandangan. Dlm quran pun ada pasal melihat negeri org ni, utk dijadikan pengajaran.
    Agak2 berapa bintang bagi kat srawak?

    ReplyDelete
  6. waalaikumsalam anonymous : seronok kat sarawak, kalau ade lebih banyak masa, lagi seronok....

    ReplyDelete