16 July 2009

Posting No. 121 : When There Is No One Around To Talk With

Jika anda berasa bosan dan tiada siapa yang hendak diajak berbual... klik

Nescaya anda tidak berasa bosan lagi. Hahaha...


Love...

10 comments:

  1. aku ada sini...ha,ha,ha...

    pernah tak dengar lagu "WHEN I NEED U".....sori termengorat pulak..awekks tak marah yer..cikgu suka2 jer..

    ReplyDelete
  2. hmm bosan gak binatang tu sbb skema je jawapan nyer.. uiks, CM dah bertandang umah ko.. cepat2 bentang carpet merah..

    ReplyDelete
  3. sazlie..cikgu sangat suka dengan "aku menulis untuk diri sendiri"...bagi cikgu ini satu kenyataan yg sangat jujur,telus,dan penuh simbolik...
    mungkin juga CM..akan ke sini selalu.kerana ku sudah jatuh hati dgn blog ni...dan membawa penulis ini ke duniaku..kerana im writing for u,,(apizz)..bukan karpet merah jer..pulut kuning dengan bunga rampai sekali...dah ko pasti takkan bosan lagi apiz..

    ReplyDelete
  4. alamak... Cikgu Mas ku sayang dah melawat ke rumah ku, ni mesti pijal yg bawak... laen kali bgtau lah awal2... ni tak.. bersepah2 spender aku atas lantai tak kemas lagi... malu dengan Cikgu Mas

    hihi... welcome Cikgu Mas... rumah ku bersepah sikit..

    ReplyDelete
  5. Astafiruallahalazim..hang wat apalah????sampai bersepah `benda alah` tu atas lantai...

    walaupun otak cikgu ni ting tong..benda2 gitu cheq tak leh terima,he,he,he..sah poyo budak ni...dah cepat kemas wat air sekali cikgu datang ni...

    ReplyDelete
  6. haah, aku pun pelik, awat binatang tu bersepah2? ko ni, janganlah bagi malu aku..

    ReplyDelete
  7. hahah... Cikgu Mas, rumah saya berkonsepkan bukak-campak-capai-apa-saja-untuk-dipakai. Senang sikit tak yag tercari2 dan tak perlu almari yg besar2 untuk menyimpan pakaian ku. Tapi.. dah Cikgu Mas ngan pijal sampai ni, boleh lah apa kate kite bergotong-royong membersihkan rumah ku ini.

    p/s : klu jumpe ape2 brg yg bukan kepunyaan saya a.k.a bra, buat2 tak nampak jer... hahah..

    isk..

    ReplyDelete
  8. aaaah tidak...tadi ku pikir masih positif tapi bila apiz sebut bra aku rasa nak nangis sazlie...tulung2..mai kita selamat budak senggal ni....sazlie !!!apiz hemsem ni dah kahwin ker belum..kalau dah bagus sangat,,tapi kalau belum???oh tidak!!!apiz ku bukan begitu..aku enggak percaya.....ha,ha,ha

    ReplyDelete
  9. salam CM,
    sbb lum kawin ler dia jadi lagu ni.. kalau dah, takle jadi lagu ni, jadi lagu tu lak..

    ReplyDelete
  10. takde saper nak kat kita Cikgu Mas.. tu yg jadi lagu tuh... hwaaa...

    ReplyDelete