384 : Kegilaanku Di Facebook

Hahaha... apelah ertinya facebook kalau takde games. Pasti akan membosankan dan rasanya tak perlulah create akaun facebook kalau macam tuh kan. Ape2 pon bagi sesetengah orang, mereka tak gemar sgt maen games kat facebook ni. Tapi bagi aku, games kat facebook tu macam nyawa (wooo dahsyat). Sehari tak maen rasa macam sepinya dunia ini.

Ade banyak games kat facebook ni, tapi yang ini adalah Top 5 dalam senarai aku. Currently playing without bored. Hahaha...


No. 5 - Bubblesaga.
(Game ni nampak macam gurly sket, tapi what the heck.. layan jer...)



No. 4 - Bubble Island



No. 3 - Empires and Allies



No. 2 - CityVille
(pernah quit maen game ni, tapi takleh tahan dugaan, sambung maen balik)



No. 1 - Bejeweled Blitz
(Compete satu opis untuk dapat score paling tinggi)




~Salam Sayang~

You Might Also Like

6 comments

  1. Salam dekk

    Selamat bermain games....kekadang buat kerja yorr bosan gakk..jap2 ambik masa 2, 3 minit rehat berlegar di ruang maya ilang stress kan...

    Tapi menulis dan membaca blog lebih kepuasannya berbanding berfacebook

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam kak shami : betul tu, kadang2 stress keje, maen games kejap dapat redekan stree sket. pastu bole balik aper yg sedang di buat. menulis dan membaca blog pon bole memberikan kepuasan juga..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum afeezz...

    aku mmg dh lame tak main game kat fb nie..tp aku enjoy tgk mereka yg main game FB nie..

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam sahrom : aku maen pon sekadar mengisi masa lapang jer... hehehe

    ReplyDelete
  5. ini semua apiz punya pasal.. dia ajak n invite saya main itu E & A.. xpatut xpatut...!!!!

    ReplyDelete
  6. selamat malam encik dunhill guy : aku menginvite perkara yang baek. persaingan sihat tuh...

    ReplyDelete