24 May 2012

494 : Sambutan Hari Jururawat

Jumaat lepas, 18 May 2012 ada sambutan Hari Jururawat di pejabat aku. Seperti tahun2 sebelumnya, semua jururawat pakat2 wat jamuan makan untuk belanja kami semua. Makan sangat mewah hari itu. Makan dari tengahari sampai ke petang membawa ke tapau bawak balik. Ape2 pon, terima kasih kepada semua yang sudi menjamu kami hari itu.


Kek Hari Jururawat yang ditempah khas


Sebahagian daripada hidangan yang dijamukan
yang laen tak sempat nak snap pic



Majlis disambut sederhana tapi meriah


Cenderahati untuk semua jururawat


~Salam Sayang~

7 comments:

  1. Salam dekk afezz

    Sedap nampak menu2 tu....heheh

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Afeezz

    bekerja bersama jururawat.....
    patut nampak sihat ajer...he he

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam kak shami : memang sedap pon, lagi sedap pasal ade orang belanja.. huhuhuh

    waalaikumsalam atuk : hehehe... sihat alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Hari jururawat ade, hari doktor ade x? Yang terlebih keje n gaji kurang adalah doktor. Tp ade tak ari doktor? Sian doktor2 semua... Sigh..

    ReplyDelete
  5. hai dunhill guy : jangan kate hari doktor, hari yg laen2 pon takde. cume ade hari jururawat ngan hari guru jer. Hari perdana menteri pon takde...

    ReplyDelete
  6. ASSALAMUALAIKUM BRO..



    suka tgk baju korporat tue..meriah warna merah tue..tambah kuning trus jadi selangor kans hihihhh

    ReplyDelete
  7. waaaikumsalam sahrom : hahaha... merah ni pon dah macam pramugari air asia plak

    ReplyDelete