813 : Wishing Myself A Happy Birthday (Episod 2)


Tanggal 25 Februari yang lepas adalah hari ulang tahun kelahiran aku. Seperti tahun-tahun sebelumnya, pada tahun ni aku masih berusia 21 tahun, ahaks. Seperti kebiasaannya, 25 Februari tahun ni sama je seperti hari-hari yang lain. Tiada apa-apa sambutan yang dibuat sempena tarikh ulang tahun kelahiran aku ni, tiada hadiah istimewa, tiada kek Secret Recipe , tiada bunga mawar merah dan tiada coklat Ferrero Roche. Hatta, belanja makan pon takde. Aku hanya duduk di rumah, memdobi baju sampai dua round dan yang selebihnya aku yang termenung memandang dinding sahaja #sedih.


Walau bagaimana pon, tahun ni aku menerima agak banyak jugak lah ucapan selamat dari sahabat, teman dan kawan-kawan. Terima kasih aku ucapkan atas ucapan dan doa untuk kesejahteraan aku. Aku juga doakan perkara yang sama untuk kalian. 

Alhamdulillah, masih ada yang sayang... 

You Might Also Like

0 comments