470 : Selamat Pengantin Baru Kepada Sahabat Baik Ku

Alhamdulillah, selepas tiga hari tiga malam bertungkus lumus menyediakan segala persiapan, semua majlis yang dirancang berlangsung dengan sempurna. Walaupun hujan turun agak lebat petang hari itu, majlis tetap berlangsung dengan meriah dan tetamu tidak putus datang. Aku telah diminta untuk membantu keluarga dan sahabat aku tu dalam membuat persediaan majlis. Oleh yang demikian, aku terpaksa berkampung selama tiga hari tiga malam itu dari Jalan Kelang Lama ke Bandar Kinrara hingga lah ke Bandar Baru Selayang. Penat tapi aku seronok melihat sahabat baik aku tu menamatkan zaman bujangnya.

9 Mac 2012 - Majlis Akad Nikah


Aku nikahkan dikau dengan ....


Sebelum akad nikah berlangsung, kene dengar khutbah nikah dulu


(1) Adik beradik pihak lelaki
(2) Gumbira dah mereka berdua...


10 Mac 2012 - Majlis Persandingan Sebelah Perempuan di Taman Bukit Jalil


Majlis Persandingan pihak perempuan


Sama cantik sama sepadan ...


Gambar bersama Geng Buaya

11 Mac 2012 - Majlis Persandingan Sebelah Lelaki di Bandar Baru Selayang


Persandingan Dua Pasangan Pengantin


Apin dan Emy, Ayin dan Nisya


Kemeriahan majlis walaupon hujan petang itu..



Tahniah dan Selamat Pengantin Baru
Semoga Berbahagia Sehingga Akhirnya


~Salam Sayang~

You Might Also Like

12 comments

  1. Salam

    Alhamdulillah, nampaknya tak lama lagi giliran anakanda pulak. Tu geng buayadah tunggu!

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam mama ju : InsyaAllah... makin kurang lah ahli geng buaya nnt kan.... hehehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal tuan rumah
    semoga pasangan pengantin kekal bahagia hingga ke hujung usia

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam cik kamsiah dan salam perkenalan : insyaAllah, semoga kedua2 pasangan kekal bahagia selamanya. kite tumpang gembira...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..

    Moga Allah memeberi barakah kepada Md. Shaq n isteri....

    moga tempias dia terkena kat hang juga... :)

    ReplyDelete
  6. waalaikumsalam anonymous : ya... semoga segala barakah yang ada dikurniakan Allah kepada sahabat baek ku ini. Dan moga tempias terkena kat hang gak (who ever u are)

    ReplyDelete
  7. owh selamat pengantin baru pada yang kawin tu. encik apiz, tak yah kawen lah.. :P ( sebab org asyik duk cakap, kawen kawen kawen kan...)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum en dunhill guy : en ed eron tu bile lagi? hahaha....

    ReplyDelete
  9. kalu org tanya aku, aku jawap aje, sebuk aje. tanya soalan lain! hahaha

    ReplyDelete
  10. aku kalau yg tanya tu anak dara aku akan tanya : jom ko jer kawen ngan aku...

    kalau orang tua : makcik/pakcik ada anak dara tak?

    ReplyDelete
  11. baiknya gaya menjawap. tetap nk cakap.. sebuk aje! blah dari sini.. tetiber.. wakakka

    ReplyDelete
  12. hahaha... cakap camtu kalau mood tak baek lah...

    ReplyDelete