10 August 2011

399 : Yang Lama Sudah Berganti Baru

Yang lama sudah berganti baru. Yang lama tu memang dah lama digunakan, ade lah dalam 12 tahun sepanjang aku berkhidmat di sini. Tak pernahnya nak tukar walaupon sudah bertukar jawatan lebih kurang 10 tahun yang lepas. Semuanya gara2, kalau nak ganti kene bayar gak. Kedekutnya pasal, gunalah kad lama tu selama yang mungkin.

Semalam, kad lama sudah diganti baharu. Gambar baru, jawatan baru. Tak perlu bayar. Tak sia2 menunggu selama ini. Hahaha...


Kad Lama : 1999 - Ogos 2011


Kad Baru : Ogos 2011


~Salam Sayang~

15 comments:

  1. Salam dekk afezz


    Selamat menerima kad baru cik hafizan, minta maaf terlambat diuruskan ...heheheh

    ReplyDelete
  2. Salam En Hafizan,

    Jabatan sy kata aritu nak kuarkan kad baru..tp sampai laa nie takde pun hmmm..

    ReplyDelete
  3. en hafizan masih berambut ke??? heheheeee

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam kak shami ; urusan aper yg lambat tu kak???

    waalaikumsalam cik miss sinomosa : hahahah... bajet tak cukup la tuh agak nyer. tmpt sy ni dah lama, tp macam tak dikuatkuasakan. saper nak, buat lah.. klu tak buat pon takpe...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum sahrom : hahaha... masih lebat di kepala ok...

    ReplyDelete
  6. dulu gelap skrg dah cerah. pakai fair n lovely ke? tag nama skrg mcm kad kredit..senang nak gores n menang kan?

    ReplyDelete
  7. salam abg hafiz

    dulu lain sekarang lain.. makin muda nampak.. hehehe... kad baru lebih canggih nampak berbanding kad lama..

    ReplyDelete
  8. salam zzeeffa

    nama kamu hafizan yer a.k.a nazifah. kekekkeke

    ReplyDelete
  9. selamat petang daddy : tak pakai ape2 pon, natural beauty. kad tag nama pon kene le canggih mengikut peredaran zaman

    waalaikumsalam azie : nak wat camner kan, life begin at 40 tu yg makin hari makin muda.. hahaha

    ReplyDelete
  10. waalaikumsalam AZ : ay al.. anam ayas al ut, nazifah. ualak anam AZ idaj apa?

    selamat petang cik miss sinomosa : aper yang kan??

    ReplyDelete
  11. selamat pagi encik dunhill guy : bukan aku dr dulu mmg segak ker?

    ReplyDelete