17 August 2010

275 : Awak.. Awak, Awak Sayang Kite Tak?

Kite : Awak.. awak. Awak sayang kite tak?

Awak : Erk.. kenapa awak tanya macam ni?

Kite : Sayang tak?

Awak : Iye.. tapi kenapa?

Kite : Terima kasih awak kerana menyayangi kite.

Awak : ????....


Terima kasih kepada semua kerana menyayangi saya. Sayang bukannya di bibir, tapi lahir dari hati. Semua orang perlu sayang dalam hidup ini. Sayang pada ibubapa, sayang pada keluarga. Sayang pada teman2 dan juga kekasih. Tanpa kasih sayang, hidup kesepian.

Layan... S.A.Y.A.N.G dari Ramlah Ram


~Salam Sayang~

18 comments:

  1. salam afeezz...

    salam sayang dr seorang kakak kepada seorang adik...

    ReplyDelete
  2. salam afeez.

    hahaha. Juga salam sayang daripada seorang ayah kepada anak.........

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Salam Afeezz,

    Wow layan lagu kak melah laa hihi..bleh geng Pijal camni ahaks..

    Btw, selamat berkasih sayang dgn sesiapa sahaja tanpa melampaui batasannya..

    ReplyDelete
  5. salam afeezz..aku doakan semoga AMUDS sentiasa disayangi oleh blogger2 lain..yg pasti kehadiran AMUDS telah menceriakan blogger2 lain khususnya PROBITAS ET FIDES...semoga kerjasama erat yang telah terjalin di alam siber ini kan lebih kukuh lg :-)

    ReplyDelete
  6. wsalam kak ummi : salam sayang dr seorang adik kepada seorang kakak.. muahh...

    wsalam AZ : salam sayang dari seorang anak kepada seorang ayah.. muahh...

    ReplyDelete
  7. wsalam syima : i likee kak melah, still malatop!!! salam sayang kepada syima dari seorang abang (pakcik kot.. haha) kepada seorang adik.. muahh...

    wsalam sahrom : terima kasih sahrom. semoga PROBITAS ET FIDES sentiasa disayangi follownya dan blogger yang lain. diharap kasih sayang kite sesama blogger akan bertambah erat walaupun di alam maya ini.. muahh..

    ReplyDelete
  8. Salam Afeezz,

    Selamat berkasih sayang...

    ReplyDelete
  9. wsalam tikah : selamat berkasih sayang kepada awak jugak...

    ReplyDelete
  10. salam

    dah pasti k.mas sayang afeez,,sayang tak perlu sebab dan tak perlu alasan,,dan afeez mmg layak untuk disayangi...salam sayang dari k.mas..

    ReplyDelete
  11. wsalam kak mas : terima kasih kerana menyayangi saya. betul tu, sayang tu lahir dari hati, kadang2 tanpa disedari. orang selalu salah paham istilah sayang tu, mesti igt sayang pada kekasih jer. Klu ikutkan kata Kak Melah, sayang no. 1 pada ibu bapa, no.2 pada keluarga, no.3 pada teman2 dan last sekali baru pada kekasih. setuju bebenor ngan kata2 Kak Melah tuh..

    ReplyDelete
  12. Salam dekk afezz..

    Salam sayang...jugak dari seorang kakak kepada seorang adekk..
    lebih2 lagi dari kerna kita satu agama...semuanya...

    ReplyDelete
  13. Afeezz,

    Alhamdulillah ramai yang menyayangi anda..Orang kata biar miskin harta tapi kaya dengan kasih sayang..

    Salam sayang dari saya jua sebagai seorang adik dan jua sebagai seorang sahabat yang nakal hihi kepada seorang abang (oppss Pakcik kot haha) dan kepada seorang sahabat jua =)

    ReplyDelete
  14. wsalam kak shami : salam sayang saya pada akak jg... muah...

    wsalam syima : alhamdulillah, masih ramai yang sayang kat kite. salam sayang pakcik gak utk dek syima... (pakcik le sgt!!!)

    ReplyDelete
  15. wow apiz...mimpi ka apa ni

    camana hp ko? dah okie ke? bleh sms?

    ReplyDelete
  16. salam madey : aku sedar ni, maner de bermimpi. Ko sayang aku tak madey? hehehe...

    hp aku dah ok dah, ade masalah network, bukan masalah telpon. so tak jadi nak rembat iphone

    ReplyDelete
  17. ni sejak bila ko tiru aku ni.. kak melah tetap pojaan hati aku.. hahaha..

    ooo ni lah jawapan kepada soalan ko aritu.. yelah2, aku pun sayang ko ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  18. salam che pit : owh.. peminat kak melah rupenyer, ok2.. best aper sore kak melah, power dan malatop!!!

    terima kasih che pit, kerana menyayangi aku.. uhuks

    ReplyDelete