10 August 2010

271 : Salam Ramadhan



Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak
kepada semua. Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna
dan membawa seribu kerahmatan kepada kita semua.
Amin

~Salam Sayang~

14 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadhan Afeezz,

    Semoga Ramadhan kali ini menjadi medan tarbiah yang baik untuk kita semua..Insya-Allah.

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan syima : bulan ramadhan ni kene wat entry baek2 jer... hehehe

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan..semoga AMUDS kan terus berkarya di sepanjang bulan penuh keberkatan ini :-)

    ReplyDelete
  5. salam ramadhan sahrom : InsyaAllah, ade cerita aku akan karyakan... takde cerita kalu, senyap je lah...

    ReplyDelete
  6. Salam dekk afezz

    Selamat menyambut ramadhan...jom malam2 pertama ini kita berterawih, dan bersolat malam serta bersahur...jadikanlah malam pertama Ramadhan ini malam kita bertolak kepada perubahan hidup yang lebih baik dan seterusnya...
    nikmatilah indahnya ramadhan ...

    ReplyDelete
  7. salam afeez,

    az minta maaf atas segala kesalahan selama perhubugan kita di alam maya ini.

    salam ramadhan

    ReplyDelete
  8. Salam Afeezz,


    salam ramadhan...
    maaf zahir batin...
    lepas raya akak belanja ek...

    ReplyDelete
  9. wsalam kak shami : selamat menyambut ramadhan, ayuh kite rebut segala rahmat yang telah dikurniakan di bulan yang mulia ini...

    wsalam AZ : saya pon nak mintak maaf ape2 kesalahan saya secara sengaja atau tidak pada az selama persahabatan kite ni...

    ReplyDelete
  10. wsalam kak taj : salam ramadhan. ok, pas raya geng GKB akan menuntut janji kak taj itu...

    ReplyDelete
  11. salam madey : selamat berpuasa, harap tak kantoi thn ni k... hahha

    ReplyDelete
  12. Salam Afeez,
    selamat berpuasa... salam kemaafan dipinta...

    ReplyDelete
  13. wsalam tikah : selamat berpuasa, maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete