258 : 14 Julai 2008 - 14 Julai 2010



Aku hampir terlupa, nyaris terlupa akan tarikh hari ini. Hari ini genaplah Aku Menulis Untuk Diri Sendiri berusia 2 tahun. Aku akan terus menulis untuk diri aku, aku akan terus mencoretkan kisah-kisah aku untuk diri aku sendiri.

Terima kasih kepada semua sahabat yang sudi berkunjung dan mencoretkan sepatah dua kata di rumah aku ni. Aku amat menghargai kesudian kalian dan kerana kalian semualah aku masih di sini, menulis dan mencoretkan kisah aku kepada yang sudi membaca. Kisah aku bukanlah sehebat kisah hidup Adolf Hitler dan tidak seindah kisah cinta Romeo dan Juliet. Aku hanya manusia biasa yang menumpang hidup di bumi Allah.


~Salam Sayang~

You Might Also Like

16 comments

  1. Salam Afeez,

    Tahniah semoga terus rajin menulis untuk diri sendiri.

    az baru sampai rumah. Terkilan di hati kerana ..........

    ReplyDelete
  2. haha..ko leh inngat eh..bila tubuhnya blog ini.

    jgn tanya aku bila aku tubuh..tak ingat..rasa 3-4 tahun dulu..tpai tak pernah active pon..

    pepe pon..selamat ulang tahun ke dua menulis blog..
    yang pasti..aku akan ari2 lawat rumah ko..

    ReplyDelete
  3. salam abg afeez

    alhamdulillah dah 2 tahun dah usianya
    teruskan menulis..

    ReplyDelete
  4. wsalam AZ : terima kasih, sy akan terus menulis jika ade cerita. sorry hari tu tak dapat join......

    salam madey : kan aku ade tulis kat atas tu.. est. 14 July 2008. tu yg aku bole igt. aku rasa ni le blog yg paling lama aku menten, yg lain2 terbengkalai dah... terima kasih sebab sudi lawat rumah aku ni

    ReplyDelete
  5. wsalam azie : betul3.. dah 2 thn. begitu pantas masa berlalu... ade cerita abg akan menulis... harap, azie sudi membacanya

    ReplyDelete
  6. Salam Tuan Rumah,

    Selamat ulangtahun AMUDS yang ke 2.
    Smg terus menulis untuk diri sendiri dan para followers.

    Psst: AZ, maaf jua tidak dapat join..jgn terasa hati..

    ReplyDelete
  7. wsalam syima : terima kasih... semoga terus memberi sokongan anda kepada AMUNDS....

    ReplyDelete
  8. afeezz tak nak bg award ke kat kami..kami lapaq award nie huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. iXa : thanks kak ixa. takde present utk i ker?

    sahrom : award aper plak ni?

    ReplyDelete
  10. award dua tahun la...at least bg la kek huhuhuhuh

    ReplyDelete
  11. sahrom.... ok2.. nnt aku akan usahakan award tuh... tunggu next entry aku ye

    ReplyDelete
  12. Salam Dekk afezzz...

    Tahniah...semoga terus menulis...penulisan ko jujur...ttg dirimu dan ruang hidup..mu....dekk..

    Semoga berjaya....

    ReplyDelete
  13. wsalam kak shami : terima kasih kerana terus menyokong AMUDS. really appreciate...

    ReplyDelete
  14. Salam anakanda

    Moga terus menulis...tulislah apa2 pun ...kisah sensasi pun boleh... kami sentiasa mengikuti. Kalau tak komen tu bukan kami tak baca...kdg2 tak de mood nak komen....bye jumpa lagi...

    ReplyDelete
  15. wsalam mama ju : terima kasih atas sokongan mama. ni lah yg membuatkan saya akan terus menulis aper jua cerita, sensasi dan yg tak sensasi..

    ReplyDelete