26 February 2010

211 : Happy Birthday To Me - Part II

Terima kasih banyak2 kepada sahabat yang sudi memberiku hadiah dan menjadikan semalam satu hari yang amat menggembirakan aku.


Koleksi hadiah yang diterima untuk tahun ini


Kad ucapan ni adalah yang pertama aku terima,
terima kasih Honda Malaysia


Ucapan selamat dari seorang teman...
Notty??? ermmm... aku notty ker?



Pen dan pensel Sheaffer...
terima kasih kepada yang memberi


Boxer brief Emporio Armani, 2 helai lagi tu..
actually pemberinya tak cakap pon ini hadiah birthday
tapi since dia bagi masa akunyer birthday eve, so aku anggap hadiah birthday lah
terima kasih kepada yang memberi

Dan yang paling istimewa, satu kezutan, dihantar terus ke pejabat (pandai plak dia cari alamat pejabat aku). Tak pernah2 aku dapat hadiah macam ni, terasa bangga plak dan terharu menerima hadiah sebegini. Thank you so much kepada sahabat yang memberi....


Jambangan bunga mawar... dan


Birthday Cake...

Dan terima kasih juga diucapkan kepada kawan2 yang sudi memberikan ucapan dan mendoakan saya sempena hari lahir saya kali ini. Mudah2an doa kalian dimakbulkan Allah, insyaAllah. Thank you to all for making me happy...


~Salam Sayang~

23 comments:

  1. salam afeeez


    adussss jelesss yerr kiter ni,,,kesimpulannya makin tua makin org sayang dia tu...life mesti better kan...hmmm boxer tu org laki ker org pompuan bagi!!!sajer jer nk sebokkk..

    ReplyDelete
  2. wsalam mummy : hihihi... makin tua ni, saham makin naek lah... i likee... boxer tuh.. huhu.. ade lah...

    ReplyDelete
  3. Salam anakanda Afeezz,

    Banyak nya hadiah, syukur banyak yg sayang, bunga tu istimewa nampak..

    ReplyDelete
  4. Salam Afeezz...

    Banyak dpt hadiah... Boxer tu mesti hadiah dr abg im... hahaha

    Pen tu cam ku kenal jer dari sape...
    hehehe

    ReplyDelete
  5. Ops... lupa nak tanya.. bunga tu dr saper? mesti pompuan bagi kan... :)

    ReplyDelete
  6. wsalam kanda sidah : tu lah kak, sy pon sayanggg pada depa... bunga tu.. hihiih... biase jer, maner de ape2...

    wsalam cik tikah : hahah... jgn habaq kuat2 tikah, malu cheq tau.. pen tu tau kan dari saper... dr org laen tp tikah yg menyampaikan kan?? bunga tu biarlah rahsia siapa pemberinya...

    ReplyDelete
  7. Salam Anakanda afeez,

    sehidup az ni, tak pernah dapat hadiah sebanyak tu. Kad besday sekali sekali jer. Hadiah pun dari mrzain aje. Bak kata CM, jeles bangat nih.

    aik Tikah? awak yang hantar bunga tu, buat2 tanya pulak

    ReplyDelete
  8. wsalam ayahanda zain : bertuah rasa diri ni bila ramai yg sayang... hikhikhik...

    AZ.. bunga tu tikah yg tolong hantarkan, dia jd despatch... haha

    ReplyDelete
  9. Salam Afeezz,

    Wow banyak gak laa hadiahnye..siap ada EA lagi dr Bro Im..Kad Birthday dari Keluarga Cik City Nur eks..Pen dari siapa? Roses & Kek? hihi sibuk je nak tao kan..

    Btw, life is ice so enjoy ur life before it melts..

    Psst: Tikah, hang tau ek siapa yg beri pen tue? habaq mai laa kat cheq nak gak tau hikhik

    ReplyDelete
  10. wsalam cik syima : tu lah, thn ni byk plak dpt hadiah... huhu... klu thn2 lepas, habuk pon takde... best2...

    ReplyDelete
  11. Salam,

    AZ, betul tu saya jadi despatch hantar bunga tu... tp yg misterinya sapa pengirimnya... perahsia betul pengirimnya... huhuhu

    Shima hang nak tau ka???? psttt... psttt... orang yang bagi pen tu... tuttt... hehehe

    ReplyDelete
  12. salam cik tikah : siapa yang bagi biarlah menjadi rahsia, tp klu pemberi nya nak wat pengakuan terbuka, kite serahkan jer pada tuan empunya diri

    ReplyDelete
  13. Salam Afeezz & Tikah,

    Ntah2 pengirimnya secret admirer afeezz kot jeng jeng jeng..afeezz, awak kenal tak pengirimnya tuh?

    Xpe2 kalo si pengirim nak berahsia, kita hormati ajelah pendiriannya..mungkin ada sebab kenapa dia berbuat begitu..[huhu, tikah nampaknya kita tatau laa siapa pengirimnya..]

    ReplyDelete
  14. waaaauuuuuuuuuuuu...dapat 3 kuntum ros merah....apakah maknanya itu???? auuuu i likeee....

    kek lg????? wauuuuu.....

    """"tp klu pemberi nya nak wat pengakuan terbuka, kite serahkan jer pada tuan empunya .oh diri""""......cheq nak nganku boleh ke?????? wakakakkakaka...ohhh tidak...bukan hanis...marah SA tu nanti

    ReplyDelete
  15. salam kak syima
    salam kak hanis

    hangpa berdua plak yg sibuk2 nak tau saper pengirim nyer, tp si pengirim wat selambe derk jer takmo ngaku... hahahah

    ReplyDelete
  16. Salam Afezzz

    Salam ulaang tahun ke beraper..??? moga bahagia dunia akhirat, bertemu jodoh, panjang umur dan murah rezeki...

    Bunga rosss emmm wangi nyer sampai sini..best aar dapat bunga ros simpan sampai kering ..ke
    heheh

    kek pun ada best ..ermmm..itu orang bujang...
    Kalau orang kawin ..hehehhe shhhhhhh rahsia...

    ReplyDelete
  17. wsalam kanda shami2 : terima kasih mendoakan saya... insyaAllah... klu org dah kawen sure dpt yg laen kan kak.... ehem3...

    ReplyDelete
  18. Afeezz....sapalah yg bg bunga tu, 3 kuntum ke? Tentu pompuan. Sbb 3 kuntum bunga membawa maksud "I LOVE U"....untungnya bila diri disayangi.

    Err..Tikah, Syima, Hanis, CM...cepatlah buat pelan terjah cari sapa pemberi bunga tu...nak jugak saya tau.

    ReplyDelete
  19. salam abg imran :

    bila diri disayangi.

    Terdengar bisikan mesra
    Kalimah keramat bermentara
    Bermulanya siang berakhir malam ku
    Tak akan ku jemu menyebut namamu

    Tiada batasan waktu
    Tiada tempat mu tertentu
    Di gunung di lembah, di darat, di air
    Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
    Kasih merubah takdir

    Bila ku sedari diri disayangi
    Langkah kaki ini semakin berani
    Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
    Kembali dipandu

    Engkau pertama, tiada akhirnya
    Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
    Izinkahlah aku menumpang di sini
    Di bawah naungan kasih dan sayang mu
    Ku berserah diri

    ReplyDelete
  20. Afeezz....hebatnya...lirik lagu ke tu, saya tak ingat pulak. Tp bila baca teringat bait2 puisi seorg sahabat yg cukup saya kagumi. Bait2 yg berbunyi -

    di kala dinihari
    sewaktu aku dimandikan kedinginan sang embun
    terlintas di fikiran ku
    kehangatan mana yang menyelimuti mu
    sehinggakan kau tak pernah tau
    aku sedang menyebut-nyebut nama mu

    Bestkan sajak tu...hehehe

    ReplyDelete
  21. Salam abg im,

    Dah terjah dah abg im... tapi tak dapt gak cari siapa pemberi bunga itu... huhuhu

    ReplyDelete
  22. Abg Im, tu lagu, tajuk dia Bila diri Disayangi. Penyanyi dia tak igt plak... kumpulan Ukays kot. Sajak tu sedap... macam sajak cinta jer... ehem3...

    Wsalam tikah (jwpkan tuk abg Imran) : udah2... hentikan segala terjahan, jangan gali lagi... aku dah masukkan dalam peti besi dah rahsia tu dan aku telah lontarkan peti itu ke jurang lautan paling dlm....

    ReplyDelete
  23. Afeezz...mmg sajak cinta pun...dah lama berlalu kisah2 tu, kira2 17,18 tahun lalu.

    Tikah...teruskan usaha menerjah, wp ianya telah dicampakkan ke jurang laut yg paling dlm.

    ReplyDelete