01 September 2009

Posting No. 147 : Blogger Tag By Ixa-rism

Pagi tadi macam biasa aku melawat rumah2 kawan aku di alam maya ni. Aku singgah di rumah bernama ixa-rism dan membaca entry beliau. Beliau telah ditag oleh salah seorang rakan beliau. Tapi diakhir entry beliau, dia telah mengtag aku plak, alahai... terpaksa buat nampak nyer, nyesal singgah di rumah dia.. hahah... aper2 pon bende ni untuk suka2 jer kan...

So.. inilah soalan2nya;

1. Kekasih saya adalah :
Masih mencari, mencari dan terus mencari...

2. Saya sedang mendengar :
Perbualan di radio RMKL, perbualan rakan sepejabat berbual di telefon dalam bahasa tamil

3. Saya patut :
Buat kerja, tapi saya malas sekarang ni...

4. Saya suka :
RM (tiru izzah) saper yg tak suka duit??...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Semua dah kawen, tinggal saya seorang diri....

6. Saya tak faham :
Mengapa orang sanggup membawa kereta sedangkan jalan raya jem giler?

7. Saya kehilangan :
Keterunaan saya pada ... eh!! tak2... /me berfikir aper bende yg aku penah hilang?

8. Ramai yang berkata :
Saya dah kurus (bukan tiru Izzah, tp kenyataan)

9. Makna nama saya :
Hafizan = Maha Pemelihara (Wallahualam)

10. Cinta itu adalah :
Anugerah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Menunggu giliran berjumpa doktor

12. Saya akan cuba :
Kumpul duit banyak2, beli kereta, beli rumah, kawen...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever and ever

14. Saya paling meluat apabila :
Orang pinjam barang kite tapi tak reti nak pulang balik.. nak kene maki le ni...

15. Pesta / Parti adalah :
Orgy... !!! hahah...

16. Haiwan yang paling comel yang pernah anda temui adalah :
Kucing... bersepah2 kat sini..

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Umur masa kat ITM dulu.... best nyer..

18. Hari ini :
Hari Selasa, seronok dpt bekerja semua selepas lama bercuti...

19. Malam ini saya akan :
Pergi terawikh, kalau rajin...

20. Esok pula saya akan :
Datang bekerja seperti selalu...

21. Saya betul-betul inginkan :
Seorang ratu dalam hidupku

22. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
takde pikir ape2 pon

23. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Shopping mall ler...

24. Makanan barat atau Jepun :
Belasah jer dua2

25. Bilik yang terang atau gelap :
Samar2.. tidak begitu terang dan tidak begitu gelap. ala2 romantik gitu

26. Bestfriend ever :
My bestfriend is ....

27. saya nak tag :
Kak Mas
Hanis
Che`Pit
Madey


Salam Tag...

12 comments:

  1. HAAAAAAAAAAAAA...nama cheq pon adeeee...kurang asam hang...dah laaa soalan2 power tuuu...terbongkar rahsia cheq nanti....huhuhuhuhu.......

    ReplyDelete
  2. ahahahh, jwb anis... jgn tak jwb. nak tau jawapan kepada soklan no 1 tuh

    ReplyDelete
  3. uiks, ko nak taggd aku lak ek?

    hmm tgk le kalau aku rajin (setau aku, aku ni malas) hahaha

    ReplyDelete
  4. Salam..

    akak?? ko tak tag pun???.. uwaaaaaaaaaaa.. tak nak kawannnnnnn

    ReplyDelete
  5. che pit : rajin2 kan lah diri ko tu....

    kak noor : akak nak gak ker? baiklah.. saya tag NOOR juga..

    ReplyDelete
  6. 8. Ramai yang berkata :
    Saya dah kurus (bukan tiru Izzah, tp kenyataan)


    booo!

    ReplyDelete
  7. izzah pon kate saya dah kurus kan

    ReplyDelete
  8. salam

    nanti yer cayaaangg,akak wat,tapi jawapan kalau tipu tak per arr..

    ReplyDelete
  9. kak mas : tak elok tipu2 di bulan pose ni.. kurang pahala akak nnt... hahah

    ReplyDelete
  10. ala piz, CM tak risau pun kurang pahala puasa dia kalau tipu (sbb dia tak puasa pun) hehe faham2 je lah kaum haawa ni, ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  11. ko tau jer bile orang tak pose yer pit...

    ReplyDelete
  12. [B]NZBsRus.com[/B]
    Dont Bother With Idle Downloads With NZB Downloads You Can Instantly Search HD Movies, PC Games, Music, Applications & Download Them @ Accelerated Speeds

    [URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]

    ReplyDelete