19 November 2012

549 : Oh My English ... - Part II

Saat berduka telah berlalu, yang pergi itu kite redhakan dia pegi. InsyaAllah, dia telah bergembira bersama Penciptanya. Kita yang masih hidup, perjuangan perlu diteruskan. 

Baru jer nak bersenang-senang tiba2 dapat e-mail mengatakan bahawa aku harus menghadiri kelas2 bahasa inggeris anjuran Universiti Malaya sebagai salah satu langkah meningkatkan penguasaan bahasa inggeris di kalangan staf agar ranking Universiti Malaya di dalam world ranking dapat dipertingkatkan. 

Seperti yang telah aku ceritakan sebelum ini (di sini), kelas2 untuk Beginner dan Intermediate telah hampir ke kemuncaknya. Maka dengan itu bermula minggu ini, Kelas Advance pula akan dimulakan. Kelas aku akan bermula pada hari Rabu, 21 November 2012. Kelas2 akan diadakan setiap Rabu dan Jumaat sehingga akhir tahun ni. Pada tahun hadapan pula kelas akan dijalankan tiga kali seminggu setiap hari Isnin, Selasa dan Rabu sehingga Februari 2013.

Pagi ni punya la teruja nak pi kelas. Sampai2 opis terus check e-mail nak tengok kelas kat mana. Pastu ingatkan kelas start kol 9.00 pagi, rupa2nya kelas start pukul 3.00 petang, hehehe. Pastu entah macam mana, terlintas plak nak tengok jadual tu lagi sekali. Rupa2nya kelas aku start hari Rabu, bukannya hari ini. Huh... sib baek la start kol 3.00 petang, klu start pukul 9.00 pagi, sure2 aku dah pegi kelas pagi ni. Sib baek kan...

Until then, wish me luck.


~Salam Sayang~

4 comments:

  1. Alhamdulillah apiz, hidup mmg perlu diteruskan.. YES? NO? ALRIGHT? Hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah....

      YES? NO? ALRIGHT?
      lagi satu I LOVE YOU
      hehehe...

      Delete
  2. yes.. yes.. yesss.. heehhehe :)

    be strong!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes.. no.. thank you.. all right.. no problem..

      Delete