02 November 2012

544 : Butuh Lebih Sering Liburan? - Part II

Akhirnya dapat juga aku memenuhi kebutuhan itu, walaupon hanya pada tahun hadapan tetapi ianya sangat berbaloi. Terima kasih kepada Air Asia kerana membuat promosi tambang murah minggu lepas. Tidak mahu aku melepaskan peluang itu sebab aku ni bukan berpeluang sangat untuk pergi bercuti, lebih2 lagi yang international. Makanya, sempena promosi yang dilangsungkan itu, aku telah berjaya memilih destinasi international dengan kadar tambang RM92 seorang sahaja.

InsyaAllah, kalau tak ada aral aku dan beberapa orang sahabat akan berliburan dari 2 hingga 6 September 2013. Tak sabar rasanya kami menunggu tarikh itu. 

Cuba teka yang gambar tu gambar kapalterbang negara mana? Dan ke sanalah aku akan berlibur nanti.


~Salam Sayang~

10 comments:

  1. wow.. seronoknya... tu ler beberapa hari lepas borak ttg air asia ni la.. kawan tu gi jepun tambang pegi balik RM180 .. cam nak try ni.. Hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah... murah sgt lah tu pi jepun dapat rm180....

      Delete
  2. Bg tau jelah kat mana, boleh tolong berangan-angan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe... dah dekat nnt saya bgtau ye... jangan marah...

      Delete
  3. saya tahu.. heehehe :p....................

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..

      wahhh mas afeez,,masakan cikguu enggak tauu,,itu fotonya pesawat negeri mana..?cikguu pasti tahu,..selamat liburan yarr..

      Delete
    2. waalaikumsalam

      waduh2... seorang cikgu masakan ngak tahu.. ayuh dong.. liburan

      Delete
  4. Assalamualaikum Afeezz

    tah2...sama terbang dengan CM tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam atuk

      hehehe... best la klu terbang sama ngan CM. bole pow dia...

      Delete