27 August 2010

277 : Selamat Hari Merdeka



SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN
MALAYSIA KE-53


Kibarkan Jalur Gemilang










~Salam Sayang~

8 comments:

  1. Salam Merdeka Afeezz,

    Smg minda kita tidak dijajah oleh belenggu penjajah!

    ReplyDelete
  2. salam afeezz..cuti merdeka nie lik pontian ke? huhuhuhu..aku suke tgk pic Tun Mahathir tue..tahun bile la agaknya coz dia nampak muda la hehehehe

    ReplyDelete
  3. wsalam syima : semoga kite tidak lagi dijajah oleh anasir2 luar yang menyesatkan terutama kepada anak2 muda zaman skrg ni...

    wsalam sahrom : cuti merdekat kat KL jer, raya nnt balik pontian kot, tak tau lagi. Mahathir aku nye ikon, suka pada beliau.. haha

    ReplyDelete
  4. salam afeez

    az tabik kat afeez dengan semangat patriotik mu itu.

    sayangnya di jalanraya tak meriah langsung seperti tahun akhir 90an dulu di mana semua kereta mengibarkan jalur gemilang.

    agak-agak mengapa yer

    ReplyDelete
  5. wsalam AZ : betul tu AZ, dulu meriah jer, kat jalan raya kebanyakkan kereta pasang jalur gemilang, kat bangunan2 ade jalur gemilang. kar rumah2 pon pasang. lately macam takde semangat jer. maybe bulan pose kot...

    ReplyDelete
  6. wowowo...

    salam Abe, Selamat hari merdeka juga..haha

    ReplyDelete
  7. salam

    cikgu sejarah ni begitu berbangga dgn afeez...


    mengambil kata John F,Kennedy,..

    `jgn tanya apa sumbangan negara pada anda,tapi tanya apa sumbangan anda pada negara`...

    ReplyDelete
  8. wsalam madey : selamat hari merdeka. dah kibarkan jalur gemilang tak?

    wsalam CM : kirim salam kat john f. kennedy yerk... hehehe

    ReplyDelete