05 May 2011

364 : Proses Pemutihan

Dalam diam2 dan dengan tak disangka aku telah melakukan proses pemutihan. Semuanya bermula dengan ..... Ini....


Kerusi eksekutif berwarna putih

Seterusnya ini pula ....


Katil berwarna putih

Diikuti dengan .....


Meja putih ini

dan yang terkini......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ops... takde gambar plak
nnt lah aku amik dan uploadkan....


~Salam Sayang~

20 comments:

  1. Assalam Tuan Rumah..

    Kerusi sudah,
    Katil pun sudah,
    Meja pun sudah,
    Lepas ni carik isteri putih melepak pulak wakakaka..

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam tetamu : hahaha... adoi susah nak cari yg putih melepak skrg ni.. klu dpt yg sawo2 matang pon kire ok la tuh...

    ReplyDelete
  3. Salam dekk afezz..

    Warna putih tampak bersih dan suci..hehehe

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam kak shami : seputih dan sesuci hati saya... hahaha... bole?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Afeezz

    jangan rambut putih melepak udah ler
    haru biru dibuatnya nanti

    Wassalam

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum dik afeezz...

    haaaa dah bermula proses pertukaran tuuuu , cepat2 ler upload yg tertinggal tu ,hrp2 bakal penyeri bilik le pula.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum anakanda

    Ramai yg putih melepak kat luar sana, pilih je lah..hehe putih macam anakanda!

    ReplyDelete
  9. waalaikumsalam abg rozali : rambut putih melepak pasal semua dah jadi uban takpe lagi, kalau saya kaler blonde tu yang haru biru semua orang dibuatnya nnt..

    waalaikumsalam kak ummi : haha.. proses pertukaran agak lambat berlaku bergantung kepada keadaan RM dalam poket..

    ReplyDelete
  10. waalaikumsalam mama ju : ramai ker? macam tak nampak jer... hehehe

    ReplyDelete
  11. pemutihan hati telah dilakukan ke affeezz?

    ReplyDelete
  12. wah masyukkk.. byk barang beli ya... semua putih2 belaka..

    ReplyDelete
  13. Salam daddy : pemutihan hati sedang dilakukan sedikit demi sedikit, inysaAllah.... smpi masa nnt puth bersih lah....

    Salam Guy : rezeki tgh ade skrg ni, drp aku melakukan pembaziran baek aku beli perabot, untuk masa depan gak kan.. hehehe

    ReplyDelete
  14. nampak gaya.. aku bershopping sakan abis beribu raban.. ko pun sama gak kan....

    ReplyDelete
  15. salam dunhill guy : aku berbelanja takde le habis beribu raban. kerusi tu beli 2-3 tahun lepas. katil tu 1-2 thn lepas. meja tu jer yg terkini.. total semua takde le smpi beribu raban...

    ReplyDelete
  16. amy suka warna putih coz ia melambangkan kesucian..

    ReplyDelete
  17. saya suke warne putih sebab..... ermmm... entah ler.. tibe2 jer tersuke.. haha bole?

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Tgh Google meja Putih sb nk lengkapkan set bilik yg Serba putih tu....
    Bro igt lg x beli meja tu kt mana? Dan bape rege dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai Ermie : meja tu beli kat Ikea, tak igt plak berapa harganya... tapi masa pergi Ikea beberapa bulan lepas, meja ni dah takde. mungkin dah tak dikeluarkan lagi kot. ntah lah...

      Delete