30 July 2008

8th ENTRY

Dah lama rasanya tak timbang berat badan... so hari ni aku try menimbang, bukannyer jauh pon nak pi timbang, kat opis jugak...

SURPRISE!!!! susut 2 kilos... auwww... best nyer.

Dah sekian lamanya tiada perubahan, akhirnya ada penurunan jugak. Dulu tak perasan plak yang aku begitu chubby adanya, klu tgk gambar2 yang lama, fuh.. mmg chubby lagi tembam, haha.. sekarang ni, klu jumpe orang2 yang aku kenal, ramai yang mengatakan aku dah kurus dan nak tau aper rahsianya, ces... maner ade rahsia... but.. selalunya aku akan cakap yg aku tgh makan hati, clash ngan awek, awek lari, nak kawen dan pelbagai alasan lain yg tak logik. Whatever the reasons is, the truth.. mmg takde rahsia.. kurang makan je kot...

No comments:

Post a Comment