811 : Birthday Present (Episod 2)

Masih lagi menerima hadiah-hadiah sempena bulan kelahiran aku tahun ni. Terasa macam banyak plak. Tahun lepas terasa sunyi jer birthday aku.

Kali ni aku nak mengucapkan terima kasih kepada Encik Golden Scene Cinemas atas dua tiket percuma untuk filem-filem terpilih sahaja. Tiket tersebut hanya sah laku sepanjang bulan Februari sahaja. Hadiah ini masih belum sempat aku nikmati lagi. InsyaAllah, sebelum expired akan aku gunakan.

Keduanya, aku ingin mengucapkan terima kasih kepada Encik Hotlink atas hadiah berupa 1GB internet secara percuma. Tempoh sah laku adalah sehingga hari ahad, 26 Februari 2017. Yang mana, hadiah ini masih belum aku tuntut memandangkan kuota data aku masih ada lagi.

Last but not least, aku nak mengucapkan terima kasih kepada kakak aku sendiri yang sudi membelikan aku kek hari lahir sempena hari lahir aku dan juga hari lahir suaminya yang hanya selang 2 hari dari tarikh lahir aku. Love u sis, muah ciked....

Birthday Cake.. Happy Birthday to me...

Anyway, aku masih lagi menunggu kot-kot ada lagi sesiapa yang nak bagi aku birthday present...

Ok.. bye..

You Might Also Like

0 comments