807 : Malaysia Agriculture, Horticulture and Agrotourism International Show (MAHA2016) - Episod 3

MAHA2016 sudah sampai ke penghujungnya. Sempena MAHA2016 ni sempat jugak aku pergi mengunjunginya sekadar hendak menyokong industri pertanian dan teknologi agro negara. Last aku ke MAHA adalah pada MAHA2012. MAHA2014 aku tak pergi, tak ingat pulak ape sebabnya. Untuk edisi MAHA kali ini, aku telah membeli sepasu pokok orkid. Sekadar suka-suka, sebab cantik sangat bunga orkid tu. Sepasu aku beli dengan harga RM55. Ada yang lebih murah dan ada yang lebih mahal, tapi aku sudah suka pada yang itu. Hehehe...

 Pokok orkid ni lah yang aku beli di MAHA

Pada MAHA2012 aku telah membeli sepasu pokok mawar merah. Sempat juga ia berbunga 3-4 kali sebelum ia terbiar dan akhirnya mati.



#SalamSayang

You Might Also Like

0 comments