806 : VForum2016 - Datang Hanya Untuk Collect Free Gifts (Episod 2)

24 November 2016 lepas aku telah menghadiri VForum2016 yang bertempat di One World Hotel, Bandar Utama. Ini merupakan kali kedua aku menghadiri forum seumpamanya. Walaupon aku ni bukan IT background mahupon end user ape-ape product VMWare, kehadiran aku ke forum tersebut hanyalah untuk mengutip free gifts yang diberikan oleh pihak sponser. That the best part besides the free foods.

Sebahagian dari free gifts yang berjaya didapatkan,
 Terima kasih kepada semua pihak sponser.

Walau bagaimanapon, tahun ni rasanya kurang free gifts yang dapat berbanding tahun lepas. Rasanya yang paling best adalah dapat Member Card Starbucks bernilai RM20. Habis je forum tu, terus kami lepak Starbucks One Utama. Apa-apa pon aku sangat gumbira. Tahun depan InsyaAllah akan hadir sekali lagi. Joms...



#Salam Sayang

You Might Also Like

0 comments