802 : Menuju Ke Arah Gaya Hidup Yang Lebih Sihat (Episod 5) - AXA Hearts In Action Run 2016

Ahad lepas selepas seharian berjimba-jimba 'pokemon hunting' di Melaka aku join satu lagi larian. Mungkin yang terakhir untuk tahun ini. Kali ini aku join, AXA Hearts In Action Run 2016 di Cyberjaya. Yang menariknya run ini adalah kita boleh pilih kita berlari untuk apa, dan aku berlari for Save The Environment, dan aku dapat baju kaler pink gituh. Sahabat aku yang sorang tu memilih untuk Save Energy dan baju dia kaler kuning dan sorang lagi Save The Animal dan dapat baju kaler oren. Sorang lagi ahli kumpulan aku tak dapat datang, pasal dia ade deting dengan kawan-kawan dia plak hari itu. Makanya untuk Family Fun Run kami pagi itu, kami lari bertiga sahaja.

Pagi itu kami sampai di tempat larian lebih kurang pukul 6.45 pagi. Dah ramai peserta yang tiba. Meriah sebab baju berwarna-warni pagi itu. Tapi nampak macam tak ramai je peserta untuk larian ni. Apa-apa pun suasana sangat meriah. 

Peserta dilepaskan dimulakan dengan peserta larian 12km, diikuti dengan 6km dan 3km Family Fun Run. By 8.30 pagi aku sudah pun sampai di garisan penamat. Dapat lah finisher medal dah goodie bag. Memandangkan tiada acara menarik dijadualkan selepas itu, aku ngan sahabat aku pon berangkat pulang. 

Bib Number, Goodies Bag dan Finisher Medal

#SalamSayang

You Might Also Like

0 comments