16 April 2016

787 : Tertunai Sudah Tanggungjawab (Episod 2) - Jangan Jadi Pengkhianat Negara

Tertunai sudah tanggungjawab aku sebagai seorang rakyat marhaen Malaysia yang ku chentai ni. Tahun ini merupakan tahun ketiga aku membayar cukai pendapatan. Tahun ni aku buat awal, tak macam tahun lepas, esok dah nak tutup baru nak buat. Sib baek semuanya dipermudahkan masa tu. Tahun ni ade lebihan pembayaran, makanya aku akan dapatlah aper yang telah terlebih bayar tu. Tak banyak pon, dalam RM43++ jer. Syukurlah nak. 

Kepada sesiapa yang masih belum buat lagi tu, silalah berbuat demikian selewat-lewatnya 31 April 2016 ni bagi mengelakkan diri anda dianggap sebagai 'Pengkhianat Negara'. Kbai...


#SalamSayang

2 comments:

  1. Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

    Aaron
    aarongrey112 gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Aaron... mesti ko nak membongak kan...

      Delete