786 : mIRC v7.44

Setelah lebih 10 tahun rasanya berkenalan di alam maya, akhirnya kami bertemu muka. Pada mulanya berkenalan di zaman mIRC, sama-sama berjuang di arena #kuiz, berterusan hingga ke zaman frienster dan facebook dan kini masuk zaman whatapps dan telefon pintar plak. Akhirnya lebih kurang 2 minggu lepas kami bersua muka. Walaupon pada dasarnya kami semua dok area KL namun tak pernah bertemu. Kawan itu yang pada mulanya kami kenal dengan nickname DeadMenOnTheRun di mIRC. Gigih aku dan Deborah^Priya^Henry a.k.a Hehehee drive dengan jem teruk ke IOI City Mall semata-mata untuk bertemu beliau.

Memula lepak Osaka Teppan kemudian pi lepak Starbucks plak.

September tahun lepas aku dan Deborah^Priya^Henry a.k.a Hehehee telah bertemu dengan SeaDemon a.k.a Ninja^Turtle, seorang lagi kawan dan otai zaman mIRC dulu. Sekarang kami bertemu secara live pula dengan DeadMenOnTheRun, seorang yang tidak kurang otainya di zaman mIRC dan #kuiz. InsyaAllah, akan datang aku harap dapat temukan kami berempat. Harap persahabatan kita berpanjangan, tidak hanya di facebook dan whatapps sahaja.

p/s : Shah... bila nak sponser flight pi Adelaide?


#SalamSayang

You Might Also Like

2 comments

  1. Salam.. Manjer ni .. Uhu, kalau dekat best gak join.. rindu zaman MIRC gak.. terasa diri dah tua.. anak2 tak kenal dah apa tu MIRC .. hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam gerobok... hehehe
      insyaAllah next time kiterog turun JB, bole singgah Kulai (Kulai kan?)

      Delete