765 : VForum2015 - Datang Hanya Untuk Collect Free Gifts

Ade la seorang sahabat ni mengajak aku untuk menghadiri VForum2015 anjuran VMWare. Forum itu telah berlangsung pada hari Rabu lepas, 18 November 2015 bertempat di One World Hotel. Aku pon register la, since ianya free dan si sahabat ni beria-ia benar mengajak aku. Sebenarnya aku satu haram pon tak tau ape bende VMWare tu, so aku pon belasah je lah butir-butir dalam application form itu. Si sahabat ni cakap, selalunya dia akan dapat collect banyak free gift masa forum tu. Itu adalah sebab utama mengapa dia mengajak aku.

Pada tarikh tersebut, sebelum pukul 8.00 pagi kami dah sampai kat One World Hotel tu. Terus register dan masuk tempat forum tu. Dah ramai peserta yang hadir dan terdapat banyak jugak booth. Sebelum ape-ape kite sarapan dulu. Sarapan pagi itu ditaja oleh pihak penganjur, sandwich dan kuih samosa, coffee and tea, buffet style. Selesai sarapan, kami pon mula berkunjung ke booth yang ada di situ. Masa untuk collect free gift bermula. Kita cume perlu isi borang survey dan dapatkan cop company tersebut. Then dapat la free gift. Ada yang bagi ade yang tak (kedekut), ada yang best dan ade yang tak best. 

Ready For Any - Acara pembukaan

Lebih kurang pukul 9.00 pagi, kami masuk ke dalam dewan untuk acara pembukaan. Pot... pet... pot... pet... tak paham aku apa yang diaorang cakap sebab apa yang diaorang cakap mostly technical things, maka orang-orang management macam aku ni susah la nak paham. Tapi aku layan juga lah beberapa keynote presentation itu. 

Kemudian kami keluar dari dewan itu dan pergi semula ke booth yang ada. Layan lah beberapa demo yang sedang dijalankan, dan main beberapa game yang dipertandingkan. Collect free gift lagik.

Makan tengahari juga disediakan oleh pihak penganjur. Nasi putih dan pasta, kari kambing, ikan masak masam manis (kot), ayam goreng, sayur campur, siap ade starter dan dessert lagi. 

Sebelah petang pula, kami berkunjung lagi ke mana-mana booth yang masih kami belum kunjung. Masuk ke dalam dewan untuk mendengar beberapa breakout presentation dan collect free gift lagi. Event tersebut tamat pada pukul 5.30 petang dan diakhiri dengan cabutan bertuah, di mana aku dengan sahabat aku memang tak bertuah pon. Hehehe... Apa-apa pon kami dah berjaya collect banyak freebies. 

Koleksi freebie yang berjaya diperolehi di forum tersebut.


#SalamSayang

You Might Also Like

2 comments

  1. Salam. Sehari suntuk juga ya nak ambil freebies tu. Tapi takpe le.. kenyang he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.. hehehe... selagi ade la, selagi tu collect...

      Delete