747 : 14 Julai 2008 - 14 Julai 2015

14 Julai 2015, Aku Menulis Untuk Diri Sendiri sudah berusia 7 tahun. Sudah 7 tahun aku menulis kisah-kisah aku. Sekali-sekala aku baca semula apa yang telah aku coret, tatkala itu jugalah fikiran melayang ke masa itu. Kalau lucu, aku tersenyum sendirian. Kalau sedih, aku menangis sendirian. 

Seawal aku memulakan blog ini, tak terfikir pon yang aku boleh bertahan selama ini. Pernah sekali aku meninggalkannya agak lama, kemudian susah aku nak memulakannya kembali. Aku paksakan juga untuk menulis, agar aku tidak lupa. Aku sudah tua, semakin dimamah masa. Fikiran pon dah tak boleh nak ingat perkara-perkara macam ni. Maka, dengan cara ini sahaja bagi aku mengenang kisah-kisah aku. Biar kisah ini sahaja yang aku tinggalkan untuk mengabadikan aku di dunia ini.



#SalamSayang

You Might Also Like

0 comments