737 : Butuh Lebih Sering Liburan (Episod 6)


Terima kasih kepada syarikat penerbangan kesukaan rakyat Malaysia, Air Asia kerana membuat promosi harga tiket RM1 tidak lama dulu. Jesteru, aku tidak mahu melepaskan peluang yang diberi itu kerana sudah lama aku kebutuhan untuk pergi bercuti. Lantas terus saja aku membuat tempahan online ke satu destinasi antarabangsa yang sangat-sangat kepingin aku kunjungi. Alhamdulillah, kalau tiada aral yang melintang di mana-mana, dapatlah aku bercuti pada bulan September nanti.


Sebelum ini aku sudah pon merancang untuk ke tempat itu, tetapi kecewa kerana perancangan itu terpaksa aku batalkan atas sebab-sebab yang aku rasa disengajakan oleh pihak yang satu lagi. Oleh itu, adalah baiknya aku merancang sendiri mana-mana percutian aku yang akan datang. Setidak-tidaknya, kalau terbatal pun, itu atas sebab-sebab sendiri dan tidak menyakitkan hati.

Tak sabar nak tunggu bulan September nanti.


#SalamSayang

You Might Also Like

0 comments