714 : Butuh Lebih Sering Liburan (Episod 4)

Tahun ni tak dapat bercuti ke mana-mana tempat yang best. Hasrat untuk berlibur ke Vietnam atau Cambodia masih lagi terpendam yang entah bila akan dapat terlaksana. Kini satu lagi tempat yang telah masuk ke dalam senarai hati aku sebagai tempat yang ingin aku lawati, Surabaya dan Gunung Bromo di Indonesia. InsyaAllah, tahun depan, tak pon tahun berikutnya.. Hehehe...

Tahun ini cuma bercuti-cuti Malaysia sahaja. Dimulain dengan aktiviti berkhemah di Sungai Chiling, Kuala Kubu Baru pada akhir bulan Jun lepas, diikuti pula dengan aktiviti berkhemah sekali lagi di Sungai Lepoh, daerah Hulu Langat pada akhir bulan Ogos dan kemudian program Kenduri Kahwin cum jalan-jalan ke Kedah pada bulan September lepas. Masih tidak cukup rasanya KPI percutian aku pada tahun ini. Hehehe...

InsyaAllah jika tiada aral melintang di mana-mana, akan bercuti di Pulau Pinang pada bulan November nanti. Untuk tahun depan pula, telah dirancang percutian ke Pulau Langkawi pula.


#SalamSayang

You Might Also Like

5 comments

  1. bercuti ke merryland awal bulan januari.. cuba search tempat tu.. 6hari 5malam .hehehehe.. bgtahu shah dan wife.. :P nanti i roger abg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cembodia feb 2015 :)

      Delete
    2. merryland tu kat maner? search google banyak sangat yang keluar.. nak booking cambodia...

      Delete
  2. guilin china.. ada beberapa tempat lagi masa gi guilin.... romantik place!!! tak serabut... cuba search guilin.. nanti hilang jetlag i roger abg... :)
    take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ade aper2 yg menarik nnt bgtau lah.. tp cambodia tu mmg nak pi sgt... hehehe

      Delete