697 : Bvalgari Aqva - Hadiah Hari Lahir Dan Hadiah Perpisahan

Selamat berpuasa semua. Hari ini sudah masuk hari ke enam kita berpuasa di bulan Ramadhan tahun ini. Alhamdulillah, puasa aku masih terpelihara, cuma amalan baik itu terserahlah kepada Yang Maha Kuasa untuk menilaikannya. Yang penting aku tidak berbuat jahat dan dosa. InsyaAllah. Hari-hari di bulan Ramadhan ini sama sahaja. Menjalani kehidupan harian yang kadang-kadang membosankan.

Sehari sebelum puasa hari tu, tiba-tiba ada orang nak sponser aku hadiah hari lahir walaupon hari lahir aku sudah lepas lebih kurang lima bulan lalu. Tapi, kecil tapak tangan nyiru hamba tadahkan. RM100 bertukar tangan. Terima kasih kepada yang sudi memberi hadiah. Pada hari yang sama juga aku menerima sedikit cenderahati dari teman-teman sepejabat lama yang sudi membuat collection sempena perpindahan aku ke jabatan baru. Cuma wang ringgit sahaja yang dapat diberikan. Tetapi i like, sebab aku boleh beli ape yang aku suka. RM318 bertukar tangan. Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi memberinya. Kalian adalah teman sepejabat paling best sepanjang usia aku di alam pekerjaan.

Berbekalkan RM100 dan RM318 itu aku ke Mid Valley.


Niat dihati memang nak mencari minyak wangi berjenama. Alhamdulillah.. ini yang telah aku berkenan. Bvalgari Aqva. Harga promosi, RM301. Ada belen dalam RM100++ rasanya akan cari satu benda lain yang dah lama aku usha. Hopefully dapat.

Happy Birthday to me.


#SalamSayang

You Might Also Like

2 comments

  1. BVLGARI sedap bau dia.. Manjer suka.. tapi suami suka Manjer pakai DAVIDOFF .. Hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. minyak wangi lelaki ni ade dua jenis bau.. satu tu keras sket, satu lembut. saya suka yg lembut tuh. tak menusuk hidung

      Delete