Selamat Datang

Selamat datang ke laman blog saya. Tiada apa yang menarik di sini. Saya hanya menulis mengenai saya. Saya hanya menulis mengenai persekitaran saya. Saya hanya menulis tentang kehidupan saya. Jika anda minat cerita-cerita politik, maaf, saya tidak suka kepada politik dan saya tidak akan menulis mengenai politik. Jika anda peminat dunia hiburan, maaf, saya tidak suka dunia hiburan dan gosip-gosip artis dan saya tidak akan menulis mengenai dunia hiburan dan gosip-gosip artis. Apa yang saya tulis adalah mengikut kehendak akal dan hati dan tangan saya sahaja. Jika anda berminat, sila teruskan membaca posting-posting di dalam blog ini, jika tidak, anda bolehlah melayari laman-lama blog lain yang bersepah di alam siber ini.

Sekian, terima kasih.

03 February 2014

677 : Taman Tasik Cyberjaya

Minggu ni dapat cuti lama. Best sesangat la dpt cuti panjang macam ni. Terasa malas dah nak pi keje lagi. Hehehe. Sempena cuti panjang Tahun Baru Cina ngan Hari Wilayah ni, aku telah pergi ke rumah kakak aku di Puchong. Sekadar berkumpul ramai-ramai sambil makan-makan. Pada pagi hari Ahad tuh, kami ramai-ramai telah berkunjung ke Taman Tasik Cyberjaya. Sekadar beriadah setelah beriadah tekak dan perut pada hari sebelumnya. Mereka jer yang beriadah, aku sekadar berjalan-jalan sambil menikmati permandangan indah tasik sambil snap-snap pic. Jadilah, atleast keluar gak sedikit peluh. Hehe ...



#SalamSayang

6 comments:

  1. As salam

    Cuti panjang berkumpul bersama keluarga, makan-makan, jalan-jalan riadah memang bestkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...

      sambil mengeratkan silaturrahim sesama ahli keluarga...

      Delete
  2. salam...

    best kan cuti lama.. tempat piz pegi ni cam tak ramai org jerk.. atau amik gambar mmg taknak nampak org lain.. heee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam

      masa tu mmg tak ramai orang. mungkin ramai org cyberjaya masih bercuti raya cina kot

      Delete
  3. Assalamualaikum Afeezz

    kamera baru ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam atuk

      camera phone jer...

      Delete