31 January 2014

676 : Hadiah Hari Lahir Yang Pertama Tahun 2014

Hari ulang tahun kelahiran aku yang ke 21 akan disambut lebih kurang 25 hari lagi. Tapi semalam aku telah pon menerima hadiah pertama untuk tahun ini sempena ulang tahun kelahiran aku itu. 


Terima kasih kepada Lim Tayar kerana memberi aku baucer ini dan aku akan gunakan dengan bijak. Tahun lepas pon aku dapat baucer macam ni gak tapi aku tak gunakan, terasa rugi plak. Harap-harap untuk tahun depan, Lim Tayar bagi la plak baucer untuk sport rim percuma ye. Hehehe ...


#SalamSayang

6 comments:

  1. Bagus betul encik Lim ni kan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus sangat.. tp nak la hadiah yg best sket...

      Delete
  2. Wah dapat angpau ni ye..
    Kak ส่าหรีสี pun sambut birthday bulan februari gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dpt angpau lagi best... hehehhe... berapa hari bulan tuh?

      Delete
  3. Salam.. ye la.. rasa cam penah nampak voucher ni.. rupanyer tahun lepas pun dpt yg sama ek.. time berurusan ngan diaorg dulu mmg mintak tarikh lahir piz ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam

      ni kali kedua dapat. pernah sekali jer pi kedai ni masa tukar tayar pasal bocor. pastu dia terus amik particular kite... tu yg dpt hadiah tuh

      Delete