15 December 2013

667 : Macam Gemuk Jer... Macam Gemuk Jer ...

Ermm... berat badan sudah naik rupanya. Mendadak sungguh. Patut la rasa macam dah gemuk jer. Sekali timbang ari tu.. tuuuu dia... sudah naik 9kg!! Pengsan aku sekejap. 

Itu lah, lately ni selera makan macam menjadi-jadi. Asik lapar jer, asik nak makan jer. Macam tak bole nak kontrol plak nafsu makan ni. Mane tak naek berat badan dengan jayanya. Seluar pon sudah terasa ketatnya. Sampai ada yang tegur. Kawan-kawan lagi lah, siap cakap aku macam bear lagi. Kurengs.. Wat malu aku jer. Hahaha. 

Ape-ape pon, it time to stop eating everything and take care of the my berat. Kalau tak kontrol, mau sampai ke tahap yang aku pernah capai sebelum ni. No more kuih-muih si Maidin petang-petang kat opis. Nak exersice malas, so kite kawal permakanan dan banyakkan minum air kosong. Wish me luck.

Bentuk badan idaman semua..


#SalamSayang

No comments:

Post a Comment