631 : 14 Julai 2008 - 14 Julai 2013

Terkenang peristiwa 5 tahun yang lepas di mana aku membuka blog ini. Di satu malam yang sepi dan dingin, aku keseorang, kesepian, kesunyian, kebosanan.

First Entry, 14 Julai 2008 lebih kurang 11.00 malam.

"Created lagi satu blog. Kenapa? aku pon tak tau. Blog yg dulu pon tak terurus. Cis...

Boring giler malam ni. Tu yg aku create blog ni, konon dapat menghilangkan bosan. Sebenarnya, tak pon. Tengoklah.. berapa lama boleh bertahan

Selalunya malam2 macam ni, lepak kat #kuiz @ webchat. Ade member, bole maen kuiz, bole borak2. Tp malam ni, ade plak mamat tu yg tgh melenjan sensorang. Biase le dia, kalau dia ada, mmg takde can le org laen nak tambah poen. Dah paham dah style dia, so takde le amik kesah sgt. Masing2 dah wat keje sendiri jer. Bile dia blah nnt baru le mula borak semula. Haha...

Kat YM pon takde aweks yg selalu aku kacau.. Argh... tensi nyer!!!

Nak tido pon tak bole, petang tadi dan 'tertido', padahnya malam ni tido lewat le. Klu masuk tido sekarang pon tak guna, terkebil2 bijik mata nak paksa tido. Esok sure le mengantuk kat opis macam selalu, tp bile time lunch hour, takde le plak dia nak tido.. dems.. hahah"

Selamat Ulang Tahun Ke 5. Aku masih lagi Munulis Untuk Diri Sendiri.


~Salam Sayang~

You Might Also Like

6 comments

  1. Salam Ramadhan Afeezz

    selamat ulang tahun ke 5
    'Aku Menulis Untuk Diri Sendiri'

    moga pemiliknya ceria selalu

    ReplyDelete
  2. Salam RAmadhan Atuk

    semoga kite semua ceria selalu

    ReplyDelete
  3. Salam anakanda.
    Moga kita semua cerialah..
    Moga waktu kita juga terguna dgn manafaat.Amin.

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam mama ju

    insyaAllah.. hari bahagia bulan mulai ni kite menfaatkan bersama. ceria-ceria selalu

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun ke-5 'aku menulis untuk diri sendiri'. ada aku kisah hihihi

    maaf, lambat wish baru perasaan ada en3 dari afeez

    ReplyDelete
  6. aku tak kesah... ko kesah? heheheh

    ReplyDelete