05 April 2013

598 : InsyaAllah... Kalau Ada Rezeki, Dapatlah ...


Permohonan aku untuk pertukaran jabatan telah diterima oleh pihak Bahagian Sumber Manusia. Kalau ada rezeki, dapatlah ke jabatan lain. Memulakan tugas baru, tempat, suasana baru, sahabat-sahabat baru. Kalau permohonan ni tak diluluskan, anggap saja rezeki aku masih di sini. Teruskan usaha. 


~Salam Sayang~

4 comments:

  1. salam anakanda

    hehe tunggu timbang2 memanglah lambat. Setahun?
    Ada2 pun moga bahagialah walau di mana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mama

      itu lah... kene tunggu setahun lah nampaknya nak tau dpt ke tak...
      terima je lah aper keputusannya... insyaAllah, jadikan yg terbaek..

      Delete
  2. Salam piz.. moga keputusan yg di buat adalah yg terbaik utk diri apiz.. insyaallah Manjer doakan ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam manjer

      insyaAllah.. redha jer ape keputusannya nnt

      Delete