550 : Oh My English ... - Part III

Kelas Bahasa Inggeris untuk Certificate  Of Proficiency In English Language Course, Level Upper Intermediate telah pon bermula minggu lepas. Maka dengan ini bermulalah sesi aku menghadiri kelas dua kali seminggu hingga ke akhir tahun ini dan tiga kali seminggu bermula tahun depan hinggalah ke bulan Februari tahun hadapan. Nak tak nak terpaksa juga hadir kelas2 tu, kalau tak mungkin akan dikenekan tindakan tatatertib. Hehehe....

Kelas pertama minggu lepas agak membosankan. Mungkin kerana kelas pertama kot, cikgu dan anak murid masih malu2. Menurut cikgu yang mengajar, kelas ini akan menumpukan kepada aspek perbualan, maka dalam setiap kelas mesti ada latihan perbualan dan percakapan macam public speaking, conversation dan sebagainya. Berabuk jugak lah bile aku kene cakap masa kelas kertama tu, tonggang langgang ayat dibuatnya. Hehehee..

Kelas kedua jumaat lepas agak menarik. Semuanya dah serasi nampaknya dan bila kene turn bercakap, semuanya dah tak malu2. Belasah jer.. kalau salah cikgu akan betulkan. Ape2 pon harap kelas ni akan menjadi lebih menarik. Klu tak, mati kutu aku nak menunggu kelas terakhir Februari 2013 nanti. 

Till then...


~Salam Sayang~

You Might Also Like

8 comments

  1. Assalamualaikum Afeezz

    lepas ni berabuk la....he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam atuk

      pasni ade 2 kemungkinan
      1 - berabuk
      2 - lebih berabuk

      hahaha

      Delete
  2. Mula baca, rasa mcm boring jekan masuk kelas. Tapi byk faedahnya utk akan dtg- seronok tgk Afeez berabuk cakap !

    ReplyDelete
    Replies
    1. well mama, i hope after attended all the classes successfully, i can speak english with very-very dusty...

      Delete